Dove nachází opravdovou krásu v odvaze zdravotníků

9. 4. 2020 | Petr Michl
Doktoři a sestřičky mají na tvářích červené otisky od respirátorů a dalších ochranných pomůcek. V děkovném spotu Dove je nosí jako jizvy z války.

Stačí jen pohled na jejich znavené a otlačené tváře. Produkty Dove jsou určeny pro péči o pleť a té rozhodně 12 hodin s respirátorem na obličeji neprospívá. To je ale v tomto okamžiku jedno. Dove hledá dlouhodobě „opravdovou krásu“ a nyní ji nachází v odvaze zdravotníků pomáhajících v boji s nemocí Covid-19.

Spot Courage vznikl ve spolupráci s agenturami Ogilvy Canada a :50 below a jde de facto o slideshow detailů tváře zdravotníků po směně. V jeho závěru zazní: „Odvaha je krásná. Jako poděkování Dove daruje produkty pracovníkům první linie v Kanadě.“

Jen s úpravou lokality pomoci může Dove využít toto silné video i na jiných trzích. Značka se zavázala přispět na boj s pandemií globálně 153 milionů dolarů v podobě mýdel, dezinfekcí, bělidel a jídla.

„Pracovníci první linie zobrazení ve spotu demonstrují, jako si bere jejich práce daň. My ovšem vidíme jejich práci a odvahu jako akt krásy,“ řekla portálu Strategy Dyvia Singh, marketingová manažerka pro Dove a produkty péče o tělo.  „Z pohledu Unileveru jako největšího světového výrobce mýdel, máme zodpovědnost za ochranu životů a živobytí na celém světě.“

Spot „Courage“ ji rozhodně pomůže tento závazek komunikovat i v emocionální a zapamatovatelné rovině. Silný obsah v tomto případě nepotřebuje drahou produkci, dojemná a obdivuhodná je v tomto případě jen realita.

Štítky dokumentu: Budování značky Formy PR
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.