Efektivní interní komunikaci na dálku ukáže konference In-Comms Forum

4. 2. 2021 | Petr Michl

Poslední rok se stal velkou výzvou pro fungování většiny organizací. Řada zaměstnanců pracuje z domova a z toho vyplynula potřeba nastavení jednotné komunikace a předávání si informací na dálku. Jinde dochází k omezování výroby či služeb a k zásadním změnám ve fungování firmy, o kterých je potřeba informovat zaměstnance tak, aby zůstali motivováni. 

Jak se k tomu postavily firmy jako Heureka, Direct pojišťovna, HYUNDAI, MICROSOFT, Škoda Auto nebo Four Seasons Hotel Praha a jak se vše promítlo do jejich péče o zaměstnance a komunikace s nimi? Na konferenci In-Comms Forum představí cesty v interní komunikaci, které jim pomáhají efektivně řídit a motivovat zaměstnance na dálku. Konference se koná 18. února online.

Jaké přednášky budou na pořadu dne?

Krizová komunikace

V nejisté době musí být interní komunikace pro zaměstnance majákem - to je název přednášky Veroniky Tamchynové z Four Season Hotel Praha. Ten musel kvůli koronavirové pandemii řešit omezení svého provozu, což významně ovlivnilo styl práce všech zaměstnanců. Jak se s tím vypořádali?

Komunikace na dálku

Komunikace mezi zaměstnanci na dálku má svá specifika a je nutné si při ní nastavit určitá pravidla. Jiří Vích popíše, jak v Heureka Group staví své týmy, aby uměly i na dálku rychle reagovat na změnu.

O své zkušenosti při hledání cest k posilování firemní kultury a hodnot firmy v době covidové bude vyprávět Nela Maťašeje z Direct pojišťovny. Mluvit bude například o společných online snídaních.

Digitální komunikace

Principem komunitních portálů je sjednocení informací, jednoduchost komunikace, úbytek administrativy i zvyšování loajality zaměstnanců. Přínosy i limity digitalizace interní komunikace ve firmách HYUNDAI a Oncomed představí Petr Mikšovič z agentury SOVA NET.

Spokojenost a motivace zaměstnanců

Jak motivovat své zaměstnance, a které postupy vedou k tomu, aby byli spokojenější a výkonnější? To vše v konkrétních případových studiích prozradí Petr Hovorka z BrandBakers a Lukáš Tóth z Behavio Labs.

A to zdaleka není všechno. Budeme se věnovat tématům jako jsou vytváření efektivních týmů, očekávání zaměstnanců napříč generacemi X, Y a Z, organizace teambuildingu ve virtuálním prostředí s avatary, diverzita, inkluze a další trendy v interní komunikaci. Zaměstnanecké průzkumy přinesou užitečné informace o aktuálních postojích zaměstnanců.

Registrace probíhá na webových stránkách konference.

Štítky dokumentu: Tipy na akce
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.