Euro RSCG spouští novou divizi pro sociální média

14. 4. 2011 | BrP
Komunikační agentura Euro RSCG se rozhodla rozšířit svůj záběr a spustila novou divizi, která se bude zaměřovat na marketing v sociálních médiích.

Komunikační agentura Euro RSCG se rozhodla rozšířit svůj záběr a spustila novou divizi, která se bude zaměřovat na marketing v sociálních médiích, jejím ředitelem se stal Pavel Hacker, specializujícíc se na sociální média a virální marketing. Dříve působil Hacker v Neo@Ogilvy a rozjížděl vlastní projekt Viral Boooster.

"Nová divizte Euro RSCG Social se bude svou prací soustřeďovat čistě na poradenství v souvislosti se sociálními médii a zároveň bude nedílnou součástí strategických doporučení pro naše klienty. Náš interní vzdělávací program bude v souvislosti se sociálními médii značně těžit z jeho znalostí a zkušeností,“ dodal ke spuštění divize generální ředitel společnosti Euro RSCG Prague, Gilles Bérouard.

Zdroj: Mediář.cz

Štítky dokumentu: Virální marketing
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.