Eurostar zabojuje proti negativnímu PR rozsáhlou kampaní

23. 2. 2010 | KER
Nadstandardně velkou marketingovou kampaň chystá společnost Eurostar, tedy provozovatel vlakových spojů mezi Londýnem, Paříží a Bruselem za využití tunelu pod kanálem La Manche. Prohlášení přichází po několika událostech, které pošramotily pověst již tak dosti poznamenaného dopravního spojení.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Nadstandardně velkou marketingovou kampaň chystá společnost Eurostar, tedy provozovatel vlakových spojů mezi Londýnem, Paříží a Bruselem za využití tunelu pod kanálem La Manche. Prohlášení přichází po několika událostech, které pošramotily pověst již tak dosti poznamenaného dopravního spojení. Největší "průšvih" nastal v prosinci 2009, kdy v tunelu z důvodu vysokých rozdílů teplot mezi podzemní a nadzemní částí trati zůstalo přes noc dva tisíce cestujících, přičemž další desetitisíce postihl dopravní výpadek. Cestující byli nuceni čekat až patnáct hodin v nevyhovujících podmínkách, aniž by je dopravce dostatečně informoval o nastálé situaci. Funkční údajně nebylo ani topení, ani toalety.
Na dopravce se logicky snesla velká kritika za nezvládnutí krizové situace. Problémy se údajně odrazily i v poklesu objemů pravidelných cestujících, kteří začali raději volit vzdušnou cestu.
Kampaň, která by měla stávající reputaci vylepšit, odstartuje již za necelý měsíc a půl. Má přesvědčit cestující, že Eurostar se od posledních událostí poučil a je zase stoprocentně funkční. Strategicky by měla vycházet z té, se kterou se mohli setkat cestující londýnského letiště Heathrow, jež jí zahlazovalo problémy, které v roce 2008 provázelo otevření jeho nového terminálu číslo 5.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.