Facebook spouští Lasso. Podobně jako dříve Musical.ly nabídne možnost tvorby vlastních lip sync videí

13. 11. 2018 | Matěj Kameník
Máte potíže pochopit, co je atraktivního na natáčení kratičkých videí s pseudo playbackem? Facebooku to taky trvalo. Nyní ovšem kopíruje TikTok (ex Musical.ly) a hází teenagerům Lasso.

Facebook přichází na trh s aplikací určenou primárně pro teenagery. Jeho nová samostatná aplikace se jmenuje Lasso a slibuje nahrávání kratičkých a zábavných lip sync videí.

Facebook tímto krokem reaguje na konkurenční aplikaci TikTok, dříve známou jako Musical.ly, která si získala srdce teenagerů po celém světě.

Lasso umožňuje natáčet až 15 sekund dlouhá videa (není povoleno využít již předtím nahrané video) a doplnit je hudebním podkladem vaší oblíbené skladby.

Hlavní feed aplikace zobrazuje videa doporučená pomocí algoritmu, ale také umožňuje procházet videa pomocí hashtagů nebo tématických kolekcí. Se svátky za dveřmi by se například mohlo jednat o vánoční kolekci.

Facebook spouští Lasso jako samostatnou aplikaci. Záměrně se nepokouší o vyvolání spojení se sociální sítí, kterou většina teenagerů považuje za platformu pro staré. Jediné známky spojení s Facebookem uživatelé objeví při přihlášení, které je možné provést právě přes Facebook či Instagram. Získáte tak okamžitou personalizaci a možnost seskupit svá Lasso videa s Facebook Stories.

Propojení s Instagram Stories by mělo následovat v těsném závěsu.

Jediným znepokojujícím faktem zůstává to, že veškerý obsah a profily v prostředí aplikace Lasso jsou veřejné. Na místě by tedy mohly být různé obavy ze starších uživatelů sledujících taneční kreace mladistvých.

Lasso je zatím dostupné pouze pro americký trh na platformách iOS a Android.

Zdroje: techcrunch.com, theverge.com

Kam dál?



Facebook chrlí novinky neustále. Co se týče hudebních možností, nemusíte se hned pouštět do instalace aplikace Lasso. Některé z hudebních funkcní Facebook implementoval v nedávné aktualizaci i do svých Stories.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.