Facebook umožní nákupy i ve Skupinách

15. 11. 2021 | Petr Michl
Skupiny na Facebooku jsou místem vyššího engagementu ve srovnání s feedem. Nyní půjde tento potenciál snadněji přetavit i v prodeje přímo na platformě.

Obchody na Facebooku a Instagramu (tedy Facebook a Instagram Shops) dle údajů z letošního léta měsíčně navštíví více než 300 milionů návštěvníků. Nyní chce Meta umožnit nákupy přímo na platformě i v rámci Skupin (Facebook Groups). Obchody ve Skupinách budou navíc vylepšené o funkce doporučování produktů.

Upozornění na Obchod půjde vložit jako „Shop tab“ přímo v rámci „menu“ Skupiny pod její cover fotografií.Samostatný panel s produkty pak pomůže lépe ukázat vybrané produkty.

 

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Sdílejte tento článek:
Podobné články: