Firemní dress code životním stylem

5. 12. 2014 | redakce

Že neznáte firmu, jejíž značku je čest nosit na prsou? Určitě ano. Logo nakousnutého jablka nevítají lidé s nadšením zdaleka pouze na elektronice. I tak daleko se může dostat vaše firemní oblečení. Může se stát určitým typem životního stylu. Nebo se za něj může platit tak, jak je tomu u nejedné oděvní značky, kde jen název brandu na tričku přináší firmě peníze. Dostat se až tak daleko stojí jistě mnoho úsilí a nedočkáte se toho hned, ale jde to.

Perfektní produkt, krásné logo a vhodný střih

Perfektní produkt, krásné logo a vhodný střih - to jsou tři základní elementy toho, aby přijali firemní oblečení nejen vaši zaměstnanci. Představte si sako, na kapse na prsou logo vytvořené technikou,3D výšivka na textil  a to vše v decentních a přitom firemních barvách. Zaměstnanci si takové sako vezmou nejen do práce, ale i mezi lidi do města. A proč jim to nedovolit?


Automobilová značka Land Rover plně využívá toho, že je pro určitou skupinu lidí love brandem. Nabízí celou sadu oblečení, ale i kořené cestovní tašky, manžetové knoflíčky, kravaty i hedvábné kapesníčky do saka. Zdroj: www.landrover-ds.cz

Dávno jsou pryč nudná jednobarevná trička s logem a bez fantazie. Taková bývala zaměstnancům většinou alespoň o dvě čísla větší a doslova ho tahali za sebou.  Můžete ovšem vytvořit i firemní dress code, který se bude líbit. Nejen kvůli střihu, ale také barvě a kreativnímu potisku textilu. Vy získáte firemní dress code za stejné peníze, které by stálo nudné nic neříkající tričko a vaši zaměstnanci budou pyšně nosit značku nejen v práci, ale  i na veřejnosti mezi ostatními lidmi.

Vymáčkněte z dress code maximum

Jak? Vymyslete, co nejvíce možností, jak dostat brandované oblečení mezi lidi. Spočítejte si, kolik vás stojí vyrobit jedno tričko nebo košili a pak jen vyberte vhodnou příležitost.

    • Obdarujte zákazníky, kteří mají narozeniny.
    • Rozdávejte trička k nákupu nad 1 000 Kč.
    • Máte výročí? Darujte tričko!
    • Anebo ho prostě prodejte za minimální cenu.

A proč to všechno? Představte si, že 100 lidí nějakým způsobem dostane tričko nebo třeba bundu s vaším logem a barvami a začne ho nosit. Denně uvidí vaše logo dalších 100 lidí, a to všechno za minimum práce a peněz.

Sponzorovaný článek

Štítky dokumentu: Marketingové nástroje
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.