Firemní účty na TikToku získávají možnost rychlé propagace příspěvků

31. 8. 2021 | Beáta Vaňková
Po několika měsících testování TikTok zavádí možnost rychlé propagace příspěvků pro všechny firemní profily. Podívejte se, jak na to.

Po několika měsících testování TikTok zavádí možnost propagace příspěvků pro všechny firemní profily. Propagovat lze pomocí tlačítka Promote, které se podobá funkci Boost na Facebooku. TikTok uvedl, že ve srovnání s tradičními reklamami je oslovení publika tímto způsobem jednoduché, nákladově efektivní, bezproblémové a zábavné. Konkrétně k tomu dodává:

„Od tohoto měsíce je k dispozici funkce Promote, která pomáhá firmám oslovit více lidí a rozšiřovat jejich komunitu. Pomocí Promote můžete jakékoli organické video TikToku proměnit v reklamu, a to přímo v aplikaci. Můžete tak začít oslovovat nové publikum, budovat si komunitu a zvyšovat návštěvnost svých webových stránek. Po spuštění kampaně získáte přehledy, abyste lépe porozuměli svému publiku a zjistili, jak si vaše video vedlo."

@tiktokforbusiness

Promote is a NEW advertising tool that lets *anyone* amplify their existing TikToks without having to leave the app! ##tiktokmarketing

♬ Sunrise - Official Sound Studio

Jak funguje propagace

    1. Vyberete video, které chcete propagovat: k propagaci si můžete vybrat libovolné vlastní video. TikTok doporučuje začít jedním z vašich nejúspěšnějších organických videí, abyste oblíbeným obsahem oslovili více lidí.

    2. Zvolíte cíl kampaně: tím může být více zhlédnutí, návštěv webových stránek nebo sledování. Pak nastavíte rozpočet, dobu trvání propagace a vyberete publikum, které chcete videem oslovit.

    3. Sledujete přehledy: Po schválení propagace kontrolujte, jak si vaše reklama vede a kolik nových lidí se o vaší firmě dozvědělo. Pochopení výsledků vaší kampaně vám poskytne cenné informace pro tvorbu budoucích kampaní.

K možnosti propagace se dostanete přes ikonu ohně u každého videa, prostřednictvím nabídky TikTok's Creator Tools nebo přes Business Suite. Propagovaná videa se budou zobrazovat v cílených kanálech uživatele „For You” s označením „Promoted".

Při nastavování reklamy si můžete vybrat ze tří cílů kampaně:

    1. Zhlédnutí videa — pomáhá přimět více lidí, aby se na vaše video podívalo.

    2. Návštěvy webových stránek — vede více lidí na vaše webové stránky. Pokud zvolíte tento cíl, budete vyzváni k zadání URL adresy webových stránek a výběru CTA tlačítka, kterým může být například Zjistit více, Nakoupit nebo Zaregistrovat se.

    3. Více sledujících — pomůže vám získat více sledujících.

V cílení kampaně si můžete vybrat dvě možnosti. První je automatické cílení, což znamená, že TikTok bude zobrazovat vaše video lidem o kterých sám určí, že je pravděpodobně zaujme. Druhou možností je vlastní cílení, prostřednictvím kterého si můžete sami definovat specifika cílení, jako je pohlaví, věk nebo zájmy.

Funkce Promote je dostupná pouze pro videa se zvukem, který je použitelný pro komerční účely. Hudbu si tak můžete vybrat například z knihovny Commercial Sound, která má více než 100 tisíc bezplatných skladeb. Propagace není k dispozici u videí se zvukem chráněným autorskými právy.

Jak je tato reklama na TikToku efektivní, zatím nikdo s jistotou nemůže potvrdit. Mnoho značek ale zaznamenalo obecně dobré výsledky a mohla by to být dobrá možnost, jak rychle podpořit svá nejúspěšnější videa. V minulosti se nedoporučovalo používat možnost Boost na Facebooku, protože nástroje pro cílení jsou omezenější, a pokud se chystáte spustit kampaň, měli byste využít všechny dostupné možnosti s řádnou reklamní kampaní.

Možná však budou nástroje pro podporu TikToku lepší a přinesou jiné výsledky. Algoritmus TikToku je obzvláště dobrý v tom, že lidem zobrazuje více toho, co chtějí vidět. Možná i díky tomu bude jeho možnost automatického cílení reklamy v tomto ohledu účinnější. Ve skutečnosti jde v této fázi o experimentování a zjišťování, jaké výsledky můžete z daných možností získat.

Zdroj: Social Media Today, TikTok For Business

Štítky dokumentu: TikTok
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: