Focus Agency má nově na starosti online komunikaci značky Knorr

12. 6. 2014 | redakce

Focus Agency, s.r.o., vyhrála výběrové řízení značky Knorr na komunikaci v online prostředí a na sociálních sítích. V portfoliu značky podpoří bujóny a krémové polévky. Prioritním úkolem agentury je komunikovat přednosti výrobků Knorr, původ surovin a proces jejich tradičního zpracování formou sušení.

Součástí aktivit je i navázání užší spolupráce v rámci komunikačních aktivit iniciativy Vím, co jím a piju.

Štítky dokumentu: Online PR
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.