Fotbal bez míče, nebo život bez varlat? Kampaň „Invisiballs” bojuje proti rakovině

31. 5. 2016 | Jakub Hort
Zápas mužů proti rakovině varlat byl zahájen. K prevenci je nabádá speciální vysílání, ve kterém byl z fotbalového zápasu vystřižen míč.



Zahajme zápas. Rakovina varlat je jedním z nejběžnějších nádorů, který trápí muže ve věku 15 až 45 let. Málokdo ale ví, že pokud na ni dotyčný přijde včas, tak je z 95 % vyléčitelná. Největším problémem ale je, že muži zanedbávají prevenci. A proto vznikla v Kostarice kampaň „Invisiballs“, která si hraje s výrazem „balls“, který znamená nejen míče či balóny, ale hovorově se stejným slovem dají pojmenovat i varlata. A přesně na ně si nechtějí muži sahat.



Nezisková organizace FundaCancer se spojila se sportovním kanálem Fox Sports a ve speciálním vysílání upravili hru, která je mužům nejbližší. V přátelském, ale i přesto důležitém utkání pro fanoušky Kostariky se proti domácímu národnímu týmu postavila Uruguay. Někdo si ale pohrál s míčem. Není nikde, ze záběrů byl vystřižen.



„Kde je sakra ten míč?“
ptá se komentátor zápasu kolegy ve studiu. „To je otázka, kterou si teď nejspíš nepokládáš jenom ty,“ dostává rychlou odpověď. Fotbalový míč byl ze zápasu vystřižen, aby byli muži upozorněni na riziko rakoviny varlat. „It’s not the same without the balls,“ je slogan kampaně, která poukazuje na to, že ať už je to život nebo hra, tak nic není stejné, pokud muži přijdou o svůj nejoblíbenější „míč“.

Kampaň odváděla nejen fanoušky Kostariky na web, který důkladně popisoval, jak se mohou muži sami zkontrolovat. Celá tato myšlenka skórovala na sociálních sítích a více než 7 milionů mužů ve střední Americe jen tak nezapomene, jaké by to bylo bez jejich oblíbeného míče.

Štítky dokumentu: Formy PR
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.