GM v Číně představil značku Baojun a začal s budováním sítě dealerů

29. 11. 2010 | IKE
Více než 100 dealerskýc míst před začátkem prodeje nových vozů značky Baojun. Takový je plán z mrtvých vstané americké automobilky GM, která se chce výhledově stát jedním z největších hráčů čínského automobilového trhu. Informaci přinesla agentura Reuters.

Logo automobilů Baojun, zdroj: www.baojun.cn

Více než 100 dealerskýc míst před začátkem prodeje nových vozů značky Baojun. Takový je plán z mrtvých vstané americké automobilky GM, která se chce výhledově stát jedním z největších hráčů čínského automobilového trhu. Informaci přinesla agentura Reuters.

Baojun znamená v překladu "dobře sloužící kůň" a má sloužit především na mladší a méně výdělečné zákazníky. Sedan řady 630 vychází ze starší koncepce Chevroletu Cruz a měl by v sobě spojit americkou technologii a levnou čínskou výrobu, kterou zajístí například čínská automobilka Chery. Určen je především pro zákazníky, keří si pořizují svůj první vůz.

Nově budovaná síť dealerů se zaměří především na menší města, která jsou z hlediska rozvoje a vlivu na budoucí rozložení sil na trhu nejzajímavější. Jejich počet se bude zvyšovat spolu s objemy vyráběných aut značky Baojun - vedení GM nevyloučil, že proklamovaná stovka se do konce roku 2011 ještě výrazněji navýší.

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.