Google doodle s Pac-Manem stál firmy 2,5 miliardy Kč

26. 5. 2010 | TAM
120 milionů dolarů - v přepočtu tedy něco kolem 2,5 miliardy korun - to je suma, kterou globálně ztratily firmy kvůli uvedení posledního Google doodle k výročí vzniku legendární hry Pac-Man. Integrací hry na hlavní vyhledávací stránku Googlu vedla podle některých analýz k rozsáhlému poklesu produktivity zaměstnanců napříč všemi světovými firmami.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.google.com/pacman

120 milionů dolarů - v přepočtu tedy něco kolem 2,5 miliardy korun - to je suma, kterou globálně ztratily firmy kvůli uvedení posledního Google doodle k výročí vzniku legendární hry Pac-Man. Integrací hry na hlavní vyhledávací stránku Googlu vedla podle některých analýz k rozsáhlému poklesu produktivity zaměstnanců napříč světovými společnostmi. Převedeno na pracovní hodiny - zaměstnanci ztratili hraním Pac-Mana přibližně pět milionů pracovního času. S informací přišla společnost Rescue Time, nabízející firemní řešení pro správu efektivního využívání pracovní doby.
Google doodle k výročí 30 let od vzniku Pac-Mana byl prvním interaktivním logem, které Google uvedl. Stiskem tlačítka "Vložit minci" měl uživatel šanci spustit minihru, emulující původní herní hit. Logu se dostalo obrovského ohlasu, který předčil očekávání tvůrců. Google proto uvolnil minihru i pro další použití, nalézt ji lze na adrese www.google.com/pacman.

Štítky dokumentu: Google
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.