Google představil novou metriku pro inzerenty a vylepšil automatizované kampaně

15. 10. 2020 | Milada Zemanová
Google představil novou metriku, rozšíření automatizované kampaně i zpřístupnění video reklam na YouTube všem inzerentům.
30% srazil Covid-19 z ceny CPC reklamy. 1
  • Jak dosáhnout lepšího výkonu?
  • Jak lépe zacílit zákazníky?
  • Jak zvýšit konverzi?
  • Jak využít levnější ceny reklamy?
Využijte příležitosti!
Zanechte nám kontakt, obratem se s vámi spojíme.
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
1 zdroj: Socialbakers — Social Media Trend Report Q1

Google v rámci Advertising Week představil řadu novinek. Inzerenti využívající Google Ads získají novou sadu nástrojů, které se zaměřují na trendy vyhledávanosti v konkrétních oborech. Tyto metriky by měly inzerentům umožnit lépe definovat cílení a dosah svých kampaní.

Google k novým metrikám uvedl:

„Představujeme nové Statistiky ve službě Google Ads, které poskytnou informace specifické pro vaši firmu. Stránka Statistiky obsahuje sekci trendů a zobrazuje aktuální a nově vznikající vyhledávácí výrazy týkající se produktů či služeb, které jsou pro vaše podnikání nejrelevantnější.”

V praxi to znamená, že například prodejce outdoorového vybavení rychle zjistí, že roste poptávka po stanech. Společnost podnikající v pohostinství zase díky zmíněnému nástroji zaznamená zvyšující se vyhledávání chatek. Inzerenti tak snadno objeví vyhledávací dotazy, které mohou zakomponovat do svých kampaní.

Jednoznačně se tak jedná o užitečné informace, které mohou inzerenti zužitkovat.

Data o trendech budou zahrnovat informace o růstu konkrétních vyhledávacích dotazů, včetně příbuzných kategorií. Navíc budou poskytovat geografická data pro ještě bližší možnosti cílení.

Kampaně Performace Max

Kromě nových informací o vyhledávání Google také oznámil, že rozšiřuje svou automatizovanou kampaň Performance Max. Toto rozšíření má umožnit marketérům proniknout do statistik založených na strojovém učení a optimalizovat výkon kampaní.

Postupem času si inzerenti budou moci vybrat z několika marketingových cílů. Mezi nimi například online prodej, získávání nových zákazníků a offline prodej. Nově tak bude možné oslovit potenciální zákazníky napříč obsahovou sítí Googlu z jedné kampaně.

Videokampaně na YouTube

Další novinkou, kterou Google oznámil, je rozšíření videokampaní vyzývajících k akci všem inzerentům na YouTube.

Všechny výše uvedené informace poskytnou firmám nové způsoby, jak zefektivnit své kampaně a maximalizovat výkon svých reklam.

Zdroje: Social Media Today, Google

Štítky dokumentu: PPC
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.