Google rozšiřuje své funkce. Testuje sdílení výsledků vyhledávání a fotografické recenze u produktů

17. 7. 2019 | Milada Zemanová
Google testuje funkce, které uvidí uživatelé po provedení vyhledávání. Sdílení výsledků vyhledávání i propojení fotografických recenzí s Google Shopping mají více sblížit jednotlivé uživatele a značky.

Google v poslední době testuje novinky, které mají jeho uživatelům nabídnout rozšířené funkce. Jednou z nich je například sdílení výsledků vyhledávání. V horní části vyhledávacího dotazu se zobrazí tři tečky a po kliknutí na ně, se zobrazí konkrétní nabídka. Ta má tři části a mezi nimi právě sdílení.

Zmíněná funkce není ještě globálně spuštěna a Google ji blíže nespecifikoval. Uvidíte ji pouze v případě, že vás Google zahrnul do své testovací skupiny. Google pracoval se sdílením výsledků vyhledávání již dříve, konkrétně v rámci Google+. Nyní se k nim oklikou opět vrací. Uvidíme, jestli se tato varianta dočká oficiálního zveřejnění a pokud ano, tak jakým způsobem ovlivní návštěvnost webových stránek.

Zdroj: Tom Pool

Propojení fotografických recenzí a inzerátů

Recenze uživatelů mohou být velmi užitečné a často jsou to právě ony, kdo podnítí zákazníka k nákupu daného produktu. A když se navíc zapojí vizuální prvek, vznikne tak zajímavá kombinace. Služba Google Shopping proto nově připojuje fotografie zákazníků k inzerátům. K tomuto propojení dojde automaticky, pokud uživatel k nahrání fotografie využije některou z následujících platforem: Yotpo, PowerReviews, Bazaarvoice nebo Influenster. Zmíněná fotografie pak bude nahrána na Google.

Recenze jsou následně k dispozici po kliknutí na „Zjistit více” v mobilní platformě nebo po kliknutí na hvězdičkové hodnocení.

Náhledové obrázky recenzentů mohou přidat další společenský důkaz pro recenze produktů. Spolu se samotnými recenzemi je to krok směrem k propojení s obsahem generovaného uživateli.


Zdroj: Yotpo

Je příliš brzy na to určit, jaké výsledky mohou očekávat inzerenti, kteří tohoto propojení mezi recenzemi a inzeráty využijí. Pravděpodobně však můžeme očekávat zvýšení počtu prokliků a více konverzí od nakupujících.

Prozatím mají tuto funkci k dispozici pouze vybraní partneři v USA a Google ještě neuvedl, kdy by ji měl poskytnout inzerentům i v dalších státech. Už nyní je ovšem jisté, že toto propojení budou moci využít pouze ti inzerenti, kteří recenze spravují přes jednu z partnerských platforem Googlu. 

Zdroje: Search Engine Land, Yotpo

Štítky dokumentu: Google
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.