Gott bude podle nového schématu moderovat v ČRo 2

27. 1. 2011 | ČTK
Český rozhlas 2 - Praha spustí 31. ledna nové vysílací schéma, od kterého si slibuje zlepšení poslechovosti. Některé nynější pořady dostanou novou podobu a zároveň budou zavedeny novinky, například sobotní hudební pořad moderovaný legendou české populární hudby Karlem Gottem.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Český rozhlas 2 - Praha spustí 31. ledna nové vysílací schéma, od kterého si slibuje zlepšení poslechovosti. Některé nynější pořady dostanou novou podobu a zároveň budou zavedeny novinky, například sobotní hudební pořad moderovaný legendou české populární hudby Karlem Gottem. Na stanici budou nově znít hlasy moderátorů Jana Rosáka, Marie Retkové a Martiny Kociánové. Uvedlo to vedení stanice na dnešní tiskové konferenci.

Podle vedení ČRo 2 - Praha by stanice neměla být vnímána jako zpravodajská a bude mít spíše rodinný charakter. Některé umělecké projekty převezme sesterská Vltava.

Ranní vysílání stanice Praha posluchačům poskytne informační servis. Ve všední dny bude dopolední vysílání patřit rodinnému magazínu Je jaká je, který budou moderovat například Marie Retková, Stanislava Lekešová či Martina Kociánová.

Odpoledne stanice Praha bude vysílat pořad Odpoledne s Dvojkou a páteční odpoledne bude ve znamení pořadu Šťastnou cestu, jehož moderátorem je Jan Rosák. Novým pořadem bude Kontakt, který stanice plánuje vysílat ve všední dny po 20. hodině. Hosty budou odborníci zaměření na zdravotnictví, právo či politiku.

V sobotu dopoledne bude stanice pravidelně vysílat hodinový pořad Zpátky si dám tenhle film, ve kterém se role diskžokeje a pamětníka ujme Karel Gott.

Důvodem programových změn ČRo je pokles podílu na trhu. Přestože ve 2. a 3. čtvrtletí loňského roku nabíral nové posluchače, klesl jeho podíl na trhu o procentní bod na 19,2 procenta. V meziročním srovnání byl pokles o 2,7 procenta. V jiných letech se meziroční rozdíly pohybovaly okolo jednoho procentního bodu. Od roku 1997 klesla celková poslechovost, a tím i podíl ČRo na trhu téměř o 11 procent.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.