Facebook rozšiřuje reklamy dále mimo svá území. Audience Network umožňuje zacílit uživatele mobilních aplikací

14. 10. 2014 |

Před nedávnem jsme informovali o tom, že Facebook rozšiřuje svou reklamní síť i mimo samotné sociální médium. Nyní by se ho měl Google bát ještě o něco více. Spouští totiž Audience Network, která by měla hrát významnou roli na poli mobilní reklamy.

Audience Network umožňuje zacílit uživatele mobilních aplikací, a to i mimo těch, jež Facebook vlastní. Mezi nabízené reklamní formáty patří banner, interstitial a nativní mobilní reklamy - náhledy všech třech můžete vidět níže.

Lidé tráví na mobilních zařízeních nejvíce času právě v aplikacích. Rozsáhlá reklamní síť, která je zahrnuje a nabízí pokročilé reklamní cílení na základě socio-demografických údajů, by byla pro Google reálnou hrozbou.

Audience Network může být obzvláště atraktivní pro menší podniky, které nemusí mít vlastní aplikace, ale přesto chtějí zvýšit svůj mobilní traffic a využít možnosti cílení, které nyní nabízí jen Facebook.

Zájemci z řad vlastníků aplikací, kteří si chtějí vydělat zobrazováním reklamy, najdou více informací zde. Facebook vytvořil i blogový říspěvek pro inzerenty, jež chtějí s Audience Network začít. Dobrou zprávou je, že pro reklamy v mobilních aplikacích není potřeba měnit kreativu (texty a obrázky) u stávajících reklam. Horší je to, že člověk nemůže Audience Network otestovat samostatně, ale jen jako rozšíření reklam na Facebooku.

Zdroj: Facebook for Business

Štítky dokumentu: Facebook Reklamy na Facebooku
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.