Groupon zvažuje, co dál - chystá plán další expanze

15. 12. 2010 | RaTP
Groupon zvažuje, jakým směrem rozvinout své aktivity poté, co odmítl své zásnuby se společností Google. Podle presidenta Grouponu Roba Solomona se nyní společnost zaměří především na budování plánu expanze pro následující tři roky. Informace přinesl server AdAge.

Groupon

Groupon zvažuje, jakým směrem rozvinout své aktivity poté, co odmítl své zásnuby se společností Google. Podle presidenta Grouponu Roba Solomona se nyní společnost zaměří především na budování plánu expanze pro následující tři roky. Informace přinesl server AdAge.

"Chceme se rozvíjet nejen v počtu uživatelů, ale také počtu trhů, kde budeme držet význačný podíl," sdělil Solomon. "V první řadě se zaměříme na rozvoj v Číně, Indii a Korei. Nevylučujeme ani blízký východ." Solomon podotkl, že pozornost bude věnována také letos obsazeným trhům - tedy Evropě, Japonsku a Rusku. Otázce dalšího rozvoje v Evropě se však ve svém rozhovoru nevěnoval.

A ze kterých zemí má v současnosti služba největší počet návštěv? Na prvním místě jsou pochopitelně Spojené státy se 6,2 miliony návštěvníků za měsíce, následuje Němeco (2,9 milionu), Argentina (2,6 milionu), Spojené království (2,4 milionu) a Itálie (2,2 milionu).
 

Štítky dokumentu: Google

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: