H&M nabízí mladým mužům zdarma obleky, aby udělali dobrý dojem na pohovoru

22. 4. 2021 | Milada Zemanová
Muži si nově budou moci na 24 hodin vypůjčit oblek. Oděvní společnost H&M tak chce podpořit jejich sebevědomí a zvýšit šance na úspěch v profesním světě.

Jedno rčení říká, že „šaty dělají lidi”. Sice je současná doba více otevřená a zájemci o práci se mohou obléci dle své volby, nicméně pravdou zůstává, že určité profese vyžadují reprezentativní vzhled.

Ideální volbou je v takových případech oblek. Ovšem ne každý muž oblek vlastní, a ne každý si může dovolit oblek zakoupit. A právě proto přišla oděvní společnost H&M s projektem „One/Second/Suit”(Jeden/druhý/oblek). V rámci něj zapůjčí mladým mužům na 24 hodin oblek, aby mohli vyrazit na pracovní pohovor.

Chtějí tak mladé muže podpořit a pomoci jim k úspěchu na pracovním trhu. Za kampaní k tomuto projektu stojí kreativní studio Uncommon. Ve videu slyšíme matku, která přeje svému synovi štěstí u následného pohovoru a říká mu, že by na něj nemohla být víc pyšná.

Sara Spännar, vedoucí marketingu a komunikace ve společnosti H&M, ke kampani uvedla:

„Pracovní pohovory mohou být pěkně stresující. My věříme, že by vás nic nemělo držet zpátky. One / Second / Suit je sebevědomí, které si obléknete. Je to signál světu i připomenutí vám, že na to máte.”

V průběhu dubna a května bude tento projekt spuštěn v rámci Velké Británie a Spojených států amerických, aby společnost H&M otestovala zájem ze strany veřejnosti.

Projekt „One/Second/Suit” je cílen na muže a sami jsme zvědaví, jestli H&M přijde s obdobnou službou i pro ženy. Za zmínku v této souvislosti stojí projekt Dress for success, který nejen s oblékáním na pohovory pomáhá ženám již 23 let. Ten aktuálně působí ve 145 pobočkách ve 24 zemích světa a poskytuje ženám nejenom oblečení, ale také podporu a dovednosti, aby byly ženy ekonomicky nezávislé a úspěšné.

Zdroje: Adweek, AdAge, H&M

Štítky dokumentu: Budování značky
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.