Heineken Light opět útočí! Tenktorát kníry.

19. 7. 2011 | bN
Po „bundě z hadí kůže“ přicházejí na scénu kníry.

Kampaň na Heineken Light představuje další propracovanou reklamu. Po „Bundě z hadí kůže“ („The Snakeskin Jacket“) přichází spot s názvem „The Handlebar Moustache“ („Kníry“).

Hlavním hrdinou je opět přitažlivý muž, který má však trochu zvláštní vzhled. Má totiž neobvykle dlouhé kníry. Ty jsou často překážkou nejen při polibku, ale také při zdárném splynutí s davem.

Muž s kníry ale s davem plynout nemůže, je totiž i díky knírům (jsou součástí jeho přirozenosti) naprosto jedinečný. Sice pokaždé nezapadne do společnosti, ale je „svůj“ a má ohromné charisma, zkrátka: je jako Heineken Light. 

Štítky dokumentu: YouTube

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: