Heureka uzavřela první startupovou akvizici v Česku. Vstupuje do společnosti Testuj.to

16. 9. 2020 | redakce
Zvýší se na Heurece počet relevantních recenzí? Provozovatel nákupního rádce získal podíl v Testuj.to, službě zprostředkovávající firemním zájemcům recenze jejich produktů a služeb.


Zdroj: Testuj.to


Provozovatel nákupního rádce Heureka.cz, společnost Heureka Group, získala podíl ve společnosti Testuj.to s.r.o. Ta vyvinula a úspěšně etablovala na českém trhu marketingový nástroj Testuj.to. Testuj.to je jednoduchý software, který aktivně pracuje se zákaznickými komunitami a umožňuje získat rychlou a přesnou zpětnou vazbu ve formě recenzí. Po dvou letech své existence do projektu vstupuje Heureka a získává tak 15% podíl s možností navýšení na 40 % do dvou let spolupráce. Heureka vstupovala do společnosti při výši ocenění firmy 35 milionů Kč

„Recenze a hodnocení jsou jednou z našich klíčových služeb. Naše databáze recenzí je zdaleka největší na českém, potažmo evropském trhu. Spojení s takovým partnerem nám proto dává smysl. My získáme nový zdroj kvalitních recenzí a nové možnosti spolupráce se otevírají také pro naše partnery, kteří díky tomu získají přístup k systému, který jim zprostředkuje kontakt ke komunitě testerů,”  říká Tomáš Braverman, CEO Heureka Group, a pokračuje: „Růst spojením s jinými zajímavými firmami máme v našem dlouhodobém plánu. Jsme v situaci, kdy máme apetit nakupovat, a tak se rozhlížíme po trhu.” 

Způsob fungování Testuj.to ilustruje následující schéma. Služba nabízí získání recenzí od relevantního publika a případně může zprostředkovat i dodání produktů k testujícím.


Zdroj: Testuj.to

Eva Čejková, zakladatelka společnosti Testuj.to, se stává nyní Chief Executive Officer projektu Testuj.to a k propojení Heureky a Testuj.to dodává: „Software Testuj.to jsme vyvinuli na základě předchozích zkušeností s komunitou ŽENY s.r.o. Po pěti letech jsme měli jasnou představu, jak zjednodušit a automatizovat proces testování produktů a získání ověřených a objektivních recenzí. Po vstupu na trh a oslovením obchodních partnerů bylo příjemným zjištěním, jaký zájem Testuj.to vyvolalo. Otázka nalezení strategického partnera, který umožní další rozvoj Testuj.to se začala realizovat s nárůstem objemu dat. Heureka nám především umožní další technický vývoj a také expanzi na evropské trhy.”

Ročně se na Heurece objeví přes 4,5 miliónu recenzí a hodnocení. Díky tomuto spojení nabídne Heureka zákazníkům ještě více produktových recenzí na mnohem širším komunitním portfoliu, jako jsou například rybáři, zdravotní sestry, podnikatelky, kutilové nebo senioři.

Štítky dokumentu: E-Commerce Startup
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.