Hisplash reklama může uživatele odradit od návštěvy webu

19. 3. 2010 | IKE
Hisplash online reklamní formáty, tedy ty, při kterých reklamní sdělení překrývá obvyklý obsah webu a agresivně tak upoutává uživatelovu pozornost mohou být pádným důvodem, proč z dané stánky odejít a hledat kýžený obsah jinde. Vyplývá to z průzkumu Online media society, který interpretoval e-zin serveru Marketing Power.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Hisplash online reklamní formáty, tedy ty, při kterých reklamní sdělení překrývá obvyklý obsah webu a agresivně tak upoutává uživatelovu pozornost mohou být pádným důvodem, proč z dané stánky odejít a hledat kýžený obsah jinde. Vyplývá to z průzkumu Online media society, který interpretoval e-zine serveru Marketing Power.
Podle něj se k odchodu ze stránky v případě zobrazení hisplash reklamy doznalo 75 % uživatelů, které ihned napadl jiný server s podobným obsahem, 35 % respondentů pak stránku opustilo a informace přestalo v daný moment hledat úplně. 12 % uživatelů uvedlo, že je hisplash reklama neobtěžuje.
A co uživatelům vadí nejvíce? Na prvním místě to je  špatně zvýrazněná možnost reklamu vypnout (59 %) následovaná  výraznou hudbou či zvukovými efekty (21 %) a celkové zpomalení prohlížeče a stahování zbytečných dat (13 %).
Zajímavé ovšem je, jak reklama účinkuje. Většina respondentů si vzpomněla detailně na obsah hisplash reklamy, se kterou se setkali v posledním týdnu - důvodem bylo, že se opakovně objevovala na často navštěvovaných stránkách. Zároveň však přes tři čtvrtiny uživatelů deklarovalo, že reklama v nich vyvolala spíše negativní dojem a značka či produkt se jím diskreditovali.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.