Hnutí Grety Thunberg varuje ve spotu ke Dni Země: Náš dům hoří

23. 4. 2020 | Milada Zemanová
Sympatická rodina prožívá klasické ráno. Maminka roztáhne závěsy, děti si vyčistí zuby a společně se nasnídají. Jenže kolem nich hoří. Od podlahy až po střechu. A nikdo si toho nevšímá.

Představte si, že váš domov hoří. Váš obývací pokoj hoří, hoří kuchyňský stůl, hoří i koberce a střecha. Budete šlehající plameny ignorovat a v klidu si vyčistíte zuby, nasnídáte se a vypravíte děti do školy? Možná vám tato představa připadá zcela nesmyslná, a právě to je hlavní poselství kampaně Our House Is On Fire (Náš dům hoří). Chce upozornit lidi, v jaké vážné situaci se naše planeta nachází a na důležitost toho, že je nutné jednat.

Za 60sekundovým spotem stojí švédská aktivistka Greta Thunberg, spolu se svou environmentální skupinou Fridays for Future (Pátky pro budoucnost, pozn. redakce) ve spolupráci s kreativní agenturou FF Los Angeles. Kampaň vznikla při příležitosti Dne Země, který každoročně spadá na 22. dubna a letos se konal již po padesáté.

Podívejte se na poselství, které kampaň přináší, níže.

Název Our House Is On Fire není nahodilý. Tato slova pronesla Greta Thunberg během Světového ekonomického fóra ve švýcarském Davosu. V roce 2019 upozornila, že chce, aby vlády reagovaly tak, jako by náš dům byl v plamenech. Protože je.

Jeden z organizátorů skupiny Fridays for Future ke kampani dále uvedl:

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Marketing v neziskovém sektoru
Sdílejte tento článek:
Podobné články: