Hornbach staví novou kampaň na sexuálním fetiši Japonek po potu kutilů

18. 3. 2019 | Petr Michl
Co můžou nabídnout vášniví kutilové a zahradníci? Mimo svých výtvorů i vlastní pot. V novém spotu Hornbachu to ocení jako sexuální fetiš Japonky.


Zdroj: Hornbach

Hornbach dlouhodobě oslavuje kreativitu kutilů. Mužů, kteří možná nevypadají jako modelové, ale svýma rukama dokážou stvořit hodnoty, co tu po nich zůstanou. Z aktuálního spotu hobby marketu vyplývá, že při jejich práci vznikají „vedlejší produkty", které mají také hodnotu - dokonce jako cenný obchodní artikl.

V reklamě se pořádně otáčí na zahradě chlupatí muži ve věku 40+. Po návštěvě dvou podivných pánů v bílých pláštích s ještě podivnější nádobou jdou dolů jejich flanelové košile i spoďáry. Následně se zavakuují do igelitových pytlíků a jdou na export do Japonska, kde si tento artikl najde své vděčné zákaznice. 



Za spotem stojí dlouholetá agentura Hornbachu, Heimat, produkci pak zajišťovala společnost Anorak. Kampaň mluví univerzálním jazykem a na ostatních trzích se bude jen lokalizovat. Marketingový ředitel Hornbachu, Thomas Schnaitmann, k tomu v tiskové zprávě uvedl:

„V centru komunikace je stále kreativita a vášeň našich zákazníků — to je něco, bez čeho nechceme být."

Kampaň doplňují i printy se zahradnickou tématikou s claimem „Tak voní jaro". Zatím přikládáme nyní dostupné verze v němčině.



Zdroj: Hornbach

Sexuální fetišismus je možná kontroverzní téma, zde je ovšem posunuto na humornou úroveň. Jde prostě jen o export něčeho z kutilů do země, kde si poctivé práce váží natolik, že si k ní nebojí přičuchnout.  Hornbach prostě ví, jak se dlouhodobě držet narativu značky a přitom nenudit.

Tip redakce

I čeští marketéři mají šanci setkat s mužem, který za kampaněmi Hornbachu už dlouhá léta stojí. 29. května 2019 vystoupí na Communication Summitu Chief Creative Officer agentury Heimat Berlin, Guido Heffels.

Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.