HTC chce ohrozit pozici iPhonu. Ve velké kampani sází na jednu kartu, řadu HTC One

3. 4. 2012 | BeDa
HTC vyhodila z letadla modelku, studenta fotografie a nový telefon. V dalších fázích kampaně bude hrát hodnocení uživatelů hlavní roli.

Ve středu 4. dubna spustí společnost HTC reklamní kampaň na podporu prodeje skupiny telefonů shodně označených jako HTC One. Společnost uvedla, že hodlá reklamní spoty postavit na referencích skutečných lidí - svých zákazníků.

První počinem v rámci kampaně je spot určený pro Evropu, Střední Východ, Austrálii a Ameriku. Vystupuje v něm student fotografie Nick Jojola. Na telefon HTC při seskoku s padákem natáčí a fotografuje modelku, která také padá volným pádem. Aby byla kvalita záznamového zařízení na telefonech HTC One ještě markatněji ukázána, je celý spot natáčen za soumraku.

Pro Británii se chystáí ještě speciální akce s větrným tunelem, ve kterém si i ostatní majitelé telefonů HTC budou moci vyzkoušet pořizování fotografií a videa při volném pádu. Z jejich záběrů pak vznikne unikátní reklamní spot.

V kampani chce tchajwanská společnost vycházet z demonstrace reálného užití mobilních telefonů HTC běžnými uživateli ve skutečném prostředí. Zpětnou vazbu od uživatelů chce zakomponovat do další propagace telefonů. Na stránkách prodejců a na sociálních sítích hodlá sbírat pozitivní i negativní reakce uživatelů a následně je zveřejňovat a řešit na svých webových stránkách. Podle reakcí se pak budou vytvářet digitální bannery a další televizní spoty.

Hlavní lákadla telefonů HTC One (HTC One X, HTC One S, HTC One V) jsou velký displej, čtyřjádrový procesor a hlavně 8Mpx fotoaparát s kvalitní optikou i čipem. HTC se snaží přesvědčit o tom, že umí vyrobit kvalitní fotomobil. Uvidíme, co přinesou další spoty.

Zdroje: www.adage.com, www.marketingmagazine.co.uk

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.