iHned.cz: ČSSD utrácí za kampaň víc než ostatní strany dohromady

22. 3. 2010 | ITO
Hospodářské noviny si nechaly vytvořit průzkum srovnávající dosavadní náklady stran za předvolební kampaň. Z něj vyplynulo, že ČSSD utrácí v rámci předvolebního boje více než všechny ostatní strany dohromady. Uvedl to server iHned.cz. Průzkum, který vytvořila společnosti Admosphere, se zaměřil na veškerou stranickou reklamu, která se od února objevila v tisku, na OOH médiích či na internetu.

Ilustrační obrázek, zdroj: archiv

Hospodářské noviny si nechaly vytvořit průzkum srovnávající dosavadní náklady stran za předvolební kampaň. Z něj vyplynulo, že ČSSD utrácí v rámci předvolebního boje více než všechny ostatní strany dohromady. Uvedl to server iHned.cz.
Průzkum, který vytvořila společnosti Admosphere, se zaměřil na veškerou stranickou reklamu, která se od února objevila v tisku, na OOH médiích či na internetu. Celková částka, která byla sestavena ovšem vychází výhradně z ceníkových cen - neaplikují se množstevní slevy, případně bartery. Částka tak může být ve výsledku dosti odlišná od reality.
ČSSD podle průzkumu utratila již 55 milionů, ODS překročila 27 milinů, třetí příčku obsadily Věci Veřejné, jejichž náklady překročily hodnotu 10 milionů. Zajímavě z průzkumu vyšla i TOP09, která v tradičních médiích neproinvestovala ani korunu.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.