Jak se Go Go Hamster stal hitem

27. 11. 2009 | Brož František
Letošní Vánoce, tedy alespoň ty ve znamení rudolícího dědouška v červeném outfitu, mají svůj hit. Křečka z produkce Go Go Pets. Plyšová hračka za v přepočtu zhruba dvě stě korun s elektronikou uvnitř je schopna reagovat na dotyk a samostatně prozkoumávat své okolí, samozřejmě k ní nechybí celá škála doplňků.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Letošní Vánoce, tedy alespoň ty ve znamení rudolícího dědouška v červeném outfitu, mají svůj hit. Křečka z produkce Go Go Pets. Plyšová hračka za v přepočtu zhruba dvě stě korun s elektronikou uvnitř je schopna reagovat na dotyk a samostatně prozkoumávat své okolí. Samozřejmě k ní nechybí celá škála doplňků.
A jak se letošnímu hitu podařilo prosadit?
"Na začátku srpna jsme spustili předvánoční kampaň," vysvětluje Jerry Healy, marketingový ředitel výrobce Go Go Pets. "Jejím cílem bylo především informovat uživatele, brzy jsme však její strategii museli přesunout na uspokojování poptávky, protože dostatečné množství vhodně rozdistribuovaných zásob se ukázalo jako klíčové pro podpoření masového nákupu."
Healy ještě zmiňuje, že i přes kampaň se nejsilnější komunikační proud šířil za pomoci WOM, bylo tedy potřeba sledovat i tento kanál, aby byl schopen předvídat spotřebitelské chování.
"Právě sázka na WOM se ukázala jako klíčová," zakončuje.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.