IKEA katalog 2014 - ještě větší zábava než loni

2. 8. 2013 | Bednářová Daniela
Bytovým designérem snadno a rychle - IKEA udělala letošní katalog ještě hravější. Jak bude v pokoji vypadat nový nábytek si už nemusíte představovat, stačí se podívat.

Stejně jako loňský katalog švédského nábytkářského gigantu IKEA, je i ten letošní interaktivní. Pracuje s augmentovanou realitou, díky níž se můžete podívat, jak bude nábytek z tohoto řetězce vypadat u vás doma.

Naskenujete si stránku z IKEA katalogu a s využitím speciální aplikace, pak stačí umístit katalog tam, kde byste si představovali svůj nový kousek nábytku a v aplikaci ho označíte. Jeho virtuální model se rázem objeví přesně v tom rohu místnosti, kde ho zamýšlíte umístit. Jistá omezení zde ale jsou. Nefunguje to se všemi produkty v katalogu. To si možná IKEA schovává na příští rok.

 

S aplikacemi s augmentovanou realitou začal švédský nábytkový řetězec už loni. Ale jednalo se o trochu méně hravou verzi. Scanovaly se pouze stránky katalogu, které pak odhalily čtenářům skrytý obsah v podobě videí, galerií obrázků a 3D modelů. Daly se také měnit závěsy v modelových místnostech, letos se ale IKEA posunula o něco dál.  

IKEA se ale snaží o zapojení moderních technologií již nějakou dobu. Už v roce 2011 britská IKEA zkoušela pomocí YouTube aplikace a informací z Facebooku navrhovat jednotlivým zákazníkům ložnice se vším, co by se jim mohlo líbit. Vybavení 3D modelů pokojů vycházelo ze zájmů a životního stylu jednotlivých uživatelů Facebooku.

Aplikace pracovala i s příspěvky uživatelů a obrázky z jejich fotoalb zdobily stěny v navrhovaných pokojích. Pokoje byly samozřejmě dále interaktivní - dalo se přes kliknutí na položku dostat až k jejímu nákupu.

Zdroje: www.brandchannel.com

 

Štítky dokumentu: Mobilní aplikace
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.