Indický billboard hraje v dešti. Zapsal se do Guinnessovy knihy rekordů

23. 10. 2023 | Petr Michl
45 metrů dlouhá reklamní plocha čaje Brooke Bond Taj Mahal se zapsala do Guinnessovy knihy rekordů jako největší světový ekologicky interaktivní billboard. Zjistěte, jakým způsobem hraje za silných dešťů svou melodii.

Části Indie je každoročně vystavena období monzunových dešťů. Přívalové deště přinášejí vláhu a život. Na druhou stranu, venku v těch největších lijavcích rozhodně být nechcete. Značka čaje Brooke Bond Taj Mahal Tea patřící pod společnost Lipton se rozhodla se svým billboardem doslova hrát spolu s kapkami deště, aby rozjasnila lidem v okolí den.

Před nádražím ve více než milionovém městě Vidžajavada na jihu země odhalila 45 metrů dlouhý billboard nazvaný Megh Santoor. Když spustí silný déšť, začne hrát příjemnou melodii, a to díky tomu, že déšť rozpohybuje „klapky“ směrem k obřím strunám na přední ploše billboardu. Podívejte se na to sami ve videu níže.

Má jít o obří verzi hudebního nástroje santúr, který je jakousi obdobou cimbálu pocházející původně z oblasti Persie.  

Nezvyklá reklamní plocha z dílny Ogilvy India má díky své kreativitě více než jen dodatečný mediální dosah. 10. září se zapsala do Guinnessovy knihy rekordů jako největší ekologicky interaktivní billboard.



Zdroj vizuálů: Brooke Bond Taj Mahal 

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: