Influencerům na Instagramu se otevírají nové cesty k výdělku: affiliate prodej a vlastní e-shopy přímo na platformě

9. 6. 2021 | Petr Michl
Influenceři budou bohatší. A zejména nově uvedený nástroj pro zahájení affiliate spolupráce s influencery pomůže i značkám — nejen k větším prodejům, ale i k jednoduchému vyzkoušení relevantnosti influencerů a jejich publika před možným zahájením větší individuální spolupráce.

 

Facebook pořádal v úterý 8. června akci zaměřenou na tvůrce na jeho platformách a hlavní položka programu je rozhodně potěší. Přímo Mark Zuckerberg představil nové cesty, jak mohou vydělávat peníze na Instagramu: skrze affiliate marketing a vlastní e-shopy přímo na platformě.

Instagram vytváří vlastní affiliate síť

Affiliate prodej je s influencery spojen dlouhá léta, ostatně fungoval už v době vzestupu blogů ještě předtím, než je v popularitě převálcovaly právě sociální média.  Pro značky je jedním z nejférovějších způsobů spolupráce. Platí influencerovi provizi za zboží či službu, které prodaly díky němu. Se správně nastavenou procentuální výší odměny si může být značka jistá, že neprodělá. Jde o ryze výkonnostní nástroj, kdy má affiliate partner vlastní motivaci pro to snažit se prodeji napomoct.

Značky si dosud spolupráci s tvůrci domlouvaly samy, případně jim ji zprostředkovávali různé affiliate sítě. Přicházejí „native affiliate tool“ na Instagramu má být poté místem setkávání nabídky a poptávky pro affiliate spolupráci. Proces to má být velmi jednoduchý:

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: E-Commerce Instagram
Sdílejte tento článek:
Podobné články: