Infografika: Souboj moderního a tradičního marketingu

1. 11. 2011 | CaB
Infografika, kterou vytvořila společnost Voltier Digital, nabízí přehled statistik a zajímavých poznatků z oblasti moderního a tradičního marketingu.

Díky internetu se v průběhu let marketing velmi změnil a neustále se vyvíjí. Spotřebitelé už nespoléhají jen na billboardy nebo televizní spoty. Nová doba si žádá nové cesty k zákazníkům. S nástupem nových médií a sociálních sítí vznikl oboustranný druh komunikace a najednou tradiční modely marketingu ztrácejí svou účinnost.

Následující infografika přináší stručný přehled zajímavých statistik nebo toho čemu dát přednost a čemu se naopak vyvarovat . Dozvíte se například kolik lidí přepíná televizní reklamy nebo kolik jich někdy odešlo z webové stránky, kde je rušila reklama.


Zdroj: www.mashable.com

Štítky dokumentu: Infografika Marketingový výzkum

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: