Infografika: Souboj moderního a tradičního marketingu

1. 11. 2011 | CaB
Infografika, kterou vytvořila společnost Voltier Digital, nabízí přehled statistik a zajímavých poznatků z oblasti moderního a tradičního marketingu.

Díky internetu se v průběhu let marketing velmi změnil a neustále se vyvíjí. Spotřebitelé už nespoléhají jen na billboardy nebo televizní spoty. Nová doba si žádá nové cesty k zákazníkům. S nástupem nových médií a sociálních sítí vznikl oboustranný druh komunikace a najednou tradiční modely marketingu ztrácejí svou účinnost.

Následující infografika přináší stručný přehled zajímavých statistik nebo toho čemu dát přednost a čemu se naopak vyvarovat . Dozvíte se například kolik lidí přepíná televizní reklamy nebo kolik jich někdy odešlo z webové stránky, kde je rušila reklama.


Zdroj: www.mashable.com

Štítky dokumentu: Infografika Marketingový výzkum
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.