Internet Advertising Conference 2019 přinese trendy a inspiraci ze světa online marketingu

21. 2. 2019 | Petr Michl
Porovnání výkonu Facebook a Instagram Stories, debata o tom, jak dobře se z videoreklamy uživí Stream, DVTV a Mall.tv, blockchain v online reklamě, zavádění placeného obsahu zpravodajských médií, možnosti smysluplné regulace Facebooku či Googlu nebo nové možnosti TV reklamy, která může měnit části svého obsahu téměř v reálném čase — to vše vás čeká na 12. ročníku IAC.

Konference Internet Advertising Conference 2019 přinese nabitý line-up řečníků. Mezi nimi bude například Jochen Schlosser, který působí na pozici CSO ve společnosti Adform. Promluví o budoucnosti data-driven reklamy. Proměnit data v užitečné informace je pro inzerenty klíčové. Právě to je úkolem machine learning algoritmů. Společně se podíváme, jak může umělá inteligence sloužit nejen k optimalizaci kampaní, ale také k využití příležitostí, pokud jde o interakce v rychle rostoucích komunikačních kanálech, jako jsou osobní asistenti nebo technologie aktivované zvukem.

Ukázky, jak využít možnosti programatiku, ale také konkrétní data a statistiky přímo z Impression Media představí její CTO David Bauckmann. Svůj pohled na programatik dá také Roman Stolejda, který díky své pozici CEO ve společnosti Impression Media má bohaté zkušenosti s tím, jak klienti na programatic nahlíží a co od něj očekávají. O zápase mezi programatikem a lineární televizí, tedy o souboji o velké peníze plynoucí do reklamy a o šancích obou zápasníků, promluví Jiří Vítek, ambasador AdArows.com.

Case study účastníky konferencí baví a mají velký přínos, to ví i Aleš Hron, Digital Strategist ze společnosti WMC GREY a proto nám prozradí, jak se jim podařilo splnit obchodní cíle spojením kreativity, digitálního média a rozšířené reality.


Akce se odehraje v novém konferenčním prostoru Cubex

Prakticky zaměřená bude také přednáška Vojtěcha Lamberta, který pracuje jako CEO v LCG New Media. Sociální sítě jsou pro online marketing nepostradatelné, zaměříme se tedy na porovnání efektivity Facebooku a Instagram Stories, na to jak (a zda vůbec) tyto formáty kombinovat a jaké pak můžeme očekávat výsledky.

V diskusích vystoupí například Lukáš Záhoř, šéfproducent Mall.tv, Jan Rozkošný, vedoucí projektu DVTV nebo Petr Onisko, Brand manager ze společnosti SAZKA, a.s.

Výběr témat rozhodně není úplný. Nebude chybět zhodnocení téměř roční platnosti GDPR, copyright, rozebereme vztah Facebooku a Google s médii, atribuční cesty, blockchain v online reklamě, zavádění placeného obsahu zpravodajských (i jiných) médií a mnoho dalšího. Sledujte program konference, který neustále doplňujeme.

Nejdůležitější událost v oblasti online marketingu proběhne 11. dubna v pražském Cubex Centru, které ještě voní novotou. 

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.