Invia sází na hravé využití umělé inteligence a univerzálnost. Maskoty nové kampaně jsou pantofle Flip a Flop
Největší online prodejce zájezdů v Česku přichází s novou kampaní na podporu prodejů letních dovolených. Po dvou letech televizní kampaně „Radost začíná u nás“ a následném návratu k autentickému UGC formátu Invia přichází s novým směrem. Hlavními tvářemi komunikace se stávají Flip a Flop – animované postavičky plážových pantoflí, které nejen symbolizují dovolenou, ale díky využití umělé inteligence nabízejí široké možnosti pro flexibilní content marketing napříč celým rokem.
Kreativní koncept vzešel z mezinárodního tendru, jehož klíčovou podmínkou byla AI produkce a schopnost vytvářet vizuální assety průběžně podle potřeb kampaně. Výsledkem je modulární formát, ve kterém lze Flipa a Flopa generovat a tematicky přizpůsobovat – od Velikonoc přes léto až po Vánoce.
„Flip a Flop nejsou jen roztomilé postavičky – jsou to nástroje, které nám dávají kontrolu nad celoroční kampaní napříč kanály a formáty. Zároveň svými charaktery, připomínajícími ikonické duo z večerníčku Pojďte pane, budeme si hrát, dávají prostor pro příběhy, které jsou českému publiku blízké,“ říká Michal Bošela, Head of Brand and Communication cestovní agentury Invia.
AI, flexibilita a humor: tři pilíře nové komunikace
Hlavní message kampaně podtrhuje roli agentury Invia jako ideálního partnera pro nákup dovolené: nejširší nabídka, ověřené recenze od reálných klientů a atraktivní slevy – vše přehledně na jednom místě. Kampaň cílí na dvě klíčové skupiny: rodiny, které si letní dovolenou zatím nezarezervovaly, a flexibilní cestovatele, kteří využívají výhod Last Minute zájezdů.
Za kreativním návrhem stojí německá agentura Machine Berlin spolu s režisérem Christofem Schroeterem, lokalizaci zajišťovala agentura Addict a televizní strategii má na starost agentura PHD. České hlasy Flipovi a Flopovi propůjčili známí herci Josef Carda a Michal Holán, kteří spolupracovali například na dabingu seriálu Rick a Morty. „Charakter hlasů a dynamika mezi Flipem a Flopem byly pro nás zásadní,“ doplňuje Michal Bošela.
360° strategie s nápaditými formáty
Hlavní osu komunikace tvoří klasická 360° strategie zahrnující televizní spoty, síť kin, rádiovou reklamu, OOH, digitální CLV, tisk i online formáty (video i display). Kampaň je od dubna nasazena v Česku, na Slovensku a v Maďarsku. Teasingová fáze s claimem „Je čas přezout na léto“ naznačila příchod nových postav pomocí siluet Flipa a Flopa.
„Na sociálních sítích chceme pracovat i s formáty typu CGI stunts a spolu s agenturou máme připravené i první nápady na guerillové aktivity. Flip a Flop se navíc brzy objeví i fyzicky – třeba na vybraných pobočkách Invia. Do kampaně plánujeme zapojit i naše partnery, například knihkupectví Luxor, se kterým jsme v minulosti úspěšně spolupracovali na soutěžích a aktivacích na sociálních sítích,“ říká Michal Bošela.
Nový koncept, dlouhodobá vize
Flip a Flop se stávají ústředními postavami značkové komunikace minimálně na jeden rok a jejich příběhy budou pokračovat i v kampani First Minute 2026. Díky možnostem dalšího tematického rozpracování a rychlé adaptace se s nimi zákazníci budou setkávat napříč různými kanály i příležitostmi. Invia tím získává nejen nové maskoty, ale i obsahově otevřený a dlouhodobě udržitelný rámec komunikace.