Inzerenti budou moci na Instagramu spravovat Carousel Ads sami

5. 11. 2015 | Kateřina Tauchenová
Instagram přichází s další novinkou v oblasti placené inzerce. Stejně jako na Facebooku i jeho uživatelé budou mít možnost sami si vytvořit a spravovat carousel ads.

Instagram oznámil, že inzerentům brzy povolí samostatně vytvářet a spravovat Carousel Ads. Během příštích týdnů totiž plánuje zpřístupnit nakupování reklam prostřednictvím Instagram Ads API a také platforem Power Editor a Ad Manager sloužícím k vytváření kampaní a reklam na Facebooku, tedy jeho mateřské společnosti.

 „Tím, že inzerentům otevřeme tuto cestu k tvorbě reklam, podniky a firmy všech velikostí po celém světě budou mít možnost mnohem lepšího cílení, využití call-to-action tlačítek a také optimalizace využití jejich odkazů na stránky mimo Instagram, díky čemuž budou moci dosáhnout mnohem lepších výsledků jejich kampanní,“ píše společnost na svém blogu Instagram for Business.

Carousel Ads fungují na Instagramu od června. Stejně jako na Facebooku i na Instagramu umožňují inzerentům vytvářet sponzorované příspěvky, ke kterým mohou inzerenti připojit až pět obrázků.  Uživatelé je mohou prohlížet klasickým swipe gestem prstem. Formát se hodí k vyprávění příběhu a dovoluje značkám říci toho s několika snímky najednou více. V případě Instagramu se jednalo o vůbec první typ příspěvku, které zahrnovaly externí odkaz a uživatelé se tak mohli kliknutím na post dostat stránky mimo Instagram.

Instagram po necelém půl roce fungování této služby oznámil, že výsledky této formy inzerce jsou dobré – průměrně zaznamenávají a 2,5 bodu větší ad recall než běžné obrázkové reklamy. Francouzská kosmetická společnost dokonce vykázala 58% růst své conversion rate oproti reklamám, které využívají jen jeden obrázek.

Hlavním důvodem, proč se Instagram rozhodl umožnit inzerentům individuálně spravovat carousel ads, je jeho dlouhodobý cíl zpřístupnit používání placených příspěvků všem komerčním uživatelům. Podrobněji důvody a výhody zpřístupnění spravování carousel ads popisuje na svém blogu:

„Optimalizací cílové skupiny a frekvence carousel ads budou moci inzerenti přímo ovlivnit počet lidí, které jejich reklama na Instagramu zasáhne, i to, jak často se bude uživatelům zobrazovat. Abychom plánování a nákup reklam ještě více usnadnili, inzerenti budou moci kontrolovat také dosah a frekvenci reklam napříč Instagramem a Facebookem.

Další nespornou výhodou je to, že inzerenti budou moci svou reklamu zacílit na uživatele, u kterých je největší pravděpodobnost, že na jejich webových stránkách provedou požadovanou akci. To zvýší efektivnost reklam zobrazovaných pouze na Instagramu, ale i těch, které jsou zároveň i na Facebooku.“

Stejně jako u samotných Instagram Ads, ale bude spuštění této služby ve všech zemích chvíli trvat. Například u nás zatím nefungují ani samotné carousel ads.  

Zdroj: Marketing Land

Štítky dokumentu: Instagram
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.