Ipsos Tambor se stal členem MSPA

10. 5. 2011 | KuL
Výzkumná agentura Ipsos Tambor vstoupila do mezinárodní asociace MSPA (Mystery Shopping Providers Association).

V květnu 2011 výzkumná agentura Ipsos Tambor rozšířila řady agentur specializujících se na mystery shopping a hodnocení kvality prodeje, které jsou sdruženy v mezinárodní asociaci Mystery Shopping Providers Association. Tento krok podpoří rozvoj divize zaměřené na měření kvality zákaznického servisu - IPSOS CEM. MSPA je největší mezinárodní asociace zaměřená na zlepšování a rozvoj kvality služeb poskytovaných zákazníkům. V současnosti sdružuje více než 300 profesionálních agentur z celého světa.
 

Štítky dokumentu: E-Commerce Marketingový výzkum
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.