Jak působit na lidi, ovlivňovat jejich rozhodnutí a dělat přesvědčivý marketing, který prodává

17. 12. 2013 | rd

Ovlivňování lidí je komodita jako každá jiná. Vlastníte ji?

Úspěšný průmyslník John. D. Rockefeller kdysi prohlásil: „Umění jednat s lidmi je stejně komerční komodita jako třeba cukr nebo káva. A za tuhle dovednost zaplatím víc peněz než za cokoliv jiného na světě."

Často se pokoušíte získat druhé na svou stranu, snažíte se ovlivnit jejich názory, toužíte zvýšit prodejní čísla, dali byste ruku do ohně za to, abyste byli oblíbení u lidí, kteří jsou pro vás důležití.

Psychologie přesvědčivosti a marketing

Asi si všichni vzpomenete na reklamu „Postaráte se mi o Bobika?". Vtipné. Nikoliv však přesvědčivé. A podobných ukázek je mnoho. Billboardy, které po minutě usilovného zaostřování zraku a dvou minutách bolavého přemýšlení možná rozluštíte. Letáky, které končí v koších. Tisíce neangažovaných fanoušků na Facebooku, kteří nikdy nic nekoupí. Obtěžující reklamy v televizi, které lidé přepínají.

Jak působit na lidi a ovlivňovat jejich rozhodnutí vás naučí seminář Psychologie přesvědčivosti: Umění ovlivňovat". Na semináři získáte vědou potvrzené a praxí ověřené návody a postupy, jak zvýšit přesvědčivost svou, své firmy, své značky, svých marketingových kampaní. Prozkoumáte 24 „Zákonů přesvědčivosti" a prožijete je, prakticky si je vyzkoušíte a přenesete do svého života. Naučíte se získat lidi na svou stranu během prvních tří minut kontaktu. Odhalíte sedm nejčastějších chyb, kterých se firmy dopouštějí při komunikaci se svými zákazníky, a mnoho dovedností si prakticky vyzkoušíte.

Kdyby marketingové kampaně důsledně vycházely ze znalosti Zákonů přesvědčivosti, většina by jich byla o 60 % účinnější a o 50 % levnější," říká lektor semináře Vít Prokůpek, profesionální vyjednavač a odborník na psychologii přesvědčivosti. „Díky znalostem vědy o přesvědčování dokážete mnohem přesněji předvídat výsledky svého působení na druhé a dokážete zvolit vhodnou strategii i taktiku."

Je důležité, od koho se učíte

Lektor semináře, Ing. Vít Prokůpek, je profesionální vyjednavač, kterého umění ovlivňovat živí. Působí na mezinárodní úrovni a své služby poskytl více než 80 organizacím, od velkých nadnárodních korporací až po menší a střední české firmy. Externě přednáší na 6 vysokých školách a jeho individuálních konzultací využívají úspěšní manažeři i podnikatelé.

Kde, kdy a proč objednat ještě tento rok?

Seminář proběhne v Praze ve dnech 30. – 31. ledna 2014.

Zaregistrujte se na seminare@vp-tcc.cz.

Čtenáři Marketing Journal mohou získat slevu ve výši 20 %. Pokud seminář objednáte a zaplatíte do konce roku, účast na semináři Vás bude stát 7.120 Kč místo běžných 8.900 Kč. Zároveň si tak můžete snížit daňovou povinnost pro rok 2013. Při registraci stačí uvést heslo „Marketing Journal".

Bližší informace o semináři najdete na http://vp-tcc.cz/#seminare.

Štítky dokumentu: Tipy na akce
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.