Jak se Alza, Heureka nebo Zásilkovna vyrovnaly s koronakrizí? Nejen o tom bude letošní E-Business Forum

3. 9. 2020 | redakce
Výzvy spojené s propuknutím pandemie nemoci COVID-19, také logistika, digitální transformace firem nebo špičková péče o zákazníka budou patřit mezi letošní témata.

Jako každým rokem se na tradiční konferenci E-Business Forum sejdou v jeden den na jednom místě VIP osobnosti české e-commerce, zástupci nejvýznamnějších českých e-shopů a všichni ostatní, kteří mají s online byznysem co do činění. Už dvanáctý ročník konference proběhne 1. října 2020 v moderních prostorách multifunkčního centra Cubex Centrum Praha.

Seznamte se s letošním nabitým programem, který je již tradičně rozdělen do dvou sálů. Kompletní výčet témat i představení spíkrů najdete na webu konference.

Ochutnávka z programu:

E-commerce v době koronakrize aneb jak se změnilo nákupní chování zákazníků v e-shopech napříč CEE regionem

Jak moc uspíšila koronakrize digitalizaci trhu? Přestanou mít kamenné obchody smysl? Zmizí z nabídky možností plateb dobírky? Tomáš Braverman z Heureky ve své přednášce rozebere všechny trendy a ukazatele spojené s online nakupováním, dotkne se také plateb v e-shopech a situace mezi dopravci nejen v tuzemsku, ale také ve střední a východní Evropě.


Tomáš Braverman na minulém ročníku EBF. Zdroj: Internet Info

 

Krize v Alza.cz před i po Covidu

Jakým způsobem fungují krizová opatření v Alza.cz? Jak vypadala před Covidem a jak zásadně se změnila během nástupu pandemie? Jak se firma vyrovnala s dosud nevídanou situací? Otázky zodpoví místopředseda představenstva Tomáš Havryluk.

E-commerce na cestě ke spolupráci v celém oboru

Každá oblast podnikání nyní hledá způsoby, jak využít e-commerce k přežití a zlepšení svého byznysu. IT firmy čeká zlatý věk, práce je všude mnoho. Dokonce tolik, že ji nejde v rozumném čase zvládnout při daném počtu lidí v IT. Cesta vede přes spojení sil, platformy a propojitelná řešení, je přesvědčen Jaroslav Řasa ze společnosti ABRA Software. Na konferenci představí svou vizi spolupráce.

Transformace značky během insolvence a důraz na private label

Lukáš Uhl provede účastníky konference těžkými časy, které Zoot překonal. Jak se podařilo znovu získat důvěru partnerů i zákazníků? Co konkrétně pomohlo Zootu ke stabilizaci a růstu? A je vůbec možné být po insolvenci silnější než před ní?

Jízda na horské dráze aneb proměna e-commerce logistiky v krizi

Jak se Zásilkovna vypořádala s dosud největší výzvou ve své historii? Jak se povedlo udržet chod firmy, když jej ovlivňují vládní nařízení, která se často měnila z minuty na minutu? Jaké ponaučení si Zásilkovna odnesla do budoucnosti? Téma pro zakladatelku společnosti Simonu Kijonkovou.

Dále se můžete těšit na profíky z úspěšných firem jako je Bonami.cz, Liftago, Mall Group, DoDo, Košík.cz, Notino a mnoho dalších. Seznamte se s celým programem.

Pro účast na konferenci stačí vyplnit jednoduchou online registraci.

Štítky dokumentu: E-Commerce
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.