Jak si vytvořit a upravit Instagram Nametag

11. 10. 2018 | Milada Zemanová
Instagram spustil obdobu QR kódů, které povedou uživatele na váš profil. U tzv. Jmenovek můžete měnit barvy, přidat emoji, i nahrát selfie.

Instagram spustil funkci Nametag, v češtině Jmenovka, a ta bude již brzy dostupná celému světu. Jedná se o skenovatelné kódy, které vedou uživatele přímo na váš profil. Vlastní Jmenovku si můžete umístit na svůj web, sociální sítě a další platformy. Její výhodou je, že ji můžete uzpůsobit svým představám, konkrétně lze změnit pozadí, barvu, přidat emoji a dokonce i selfie. Poradíme vám, jak na to.

Jak vytvořit vlastní Jmenovku

Stačí udělat čtyři jednoduché kroky:

  1. Jděte na svůj Instagram profil a v pravém horním rohu klikněte na menu

  2. Zvolte možnost Nametag (Jmenovka) (pokud ještě tuto možnost nemáte, nezoufejte, objeví se v následujících dnech)

  3. Uprostřed, v horní části obrazovky uvidíte text Emoji, po poklepání na něj následuje možnost Selfie a za ní Barva

  4. Vyberte si jednu z uvedených možností, kterou chcete upravovat. Následně poklikáním na obrazovku můžete vybírat mezi jednotlivými variantami, až najdete tu, která vám vyhovuje nejvíce.

Barva

Abyste změnili barvu pozadí, stačí se dotknout obrazovky na kterémkoliv místě. Počet barevných kombinací je aktuálně jen 5.

Emoji

Emoji vám vytvoří samostatné pozadí. Stačí tedy zvolit takové, které odpovídá vašim představám a kliknout na něj. Není možné kombinovat více emoji současně.

Selfie

Jakmile zvolíte tuto možnost, automaticky se načte selfie kamera do středu obrazovky, přičemž uprostřed uvidíte další možnosti (knírek, srdcové oči, brýle, jednorožec, atd.). Klepnutím na obrazovku změníte možnosti, které se před selfie kamerou nachází. Aktuálně jich je ovšem také jen 5.

Možnosti variant jsou omezené, například dostupný počet barevných kombinací je aktuálně jen 5, selfie filtrů také 5 a jméno nametagu vychází z názvu vašeho profilu. Nemůžete jej tak měnit. Přesto je to zajímavá funkce, se kterou si můžete pěkně vyhrát. Snapchat její obdobu nabízí sice už od roku 2015 a QR kódy existují více než 20 let, nicméně žádný z nich nezaznamenal větší úspěch. Třeba právě Instagram přinese změnu.

Zdroje: Wersm, Mashable

Štítky dokumentu: Instagram

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: