Jak si vytvořit vlastního Facebook Avatara

20. 5. 2020 | Petr Michl

 

Avataři dorazili na Facebook minulý týden v USA, ale jejich globální tažení je rychlé. Objevují se již i uživatelů v Česku, kteří je mají také k dispozici. I vy tak brzo můžete mít své digitální ilustrované dvojníky. V tomto textu se dozvíte, jak si je vytvořit.

Prvně potřebujete mít aktualizovanou aplikaci pro iOS či Android. V tuto chvíli je možné, že i tak nebudou Avataři dostupní právě u vás, ale stojí to za vyzkoušení.

Nejprve klikněte v horní liště aplikace na tři čárky (symbol „hamburgerového menu“) na pravé straně.

Scrollujte v nabídce dolů, dokud nenarazíte na „Zobrazit další“ („Show more“). Klikněte.

 V Otevřené nabídce je hned první položkou „Avatars“.

Otevřením se dostanete rovnou do tvorby vlastního avatara.

Jako první zvolíte svou pleť.

Následuje tvar obličeje, vrásky, barva očí atd.

Vybrat si můžete i svůj outfit. Upřímně je ale počet dostupných modelů poměrně omezený a nepomůže tomu ani to, že obě pohlaví se mohou navléci do elegantní sukně s lodičkami. Z pohledu programátorů to je ale vlastně rozumné: tím, že není nabídka těchto prvků nijak předfiltrovaná dle pohlaví, nemůže Facebook nikoho urazit.

Takto může vypadat váš výsledný Avatar.


Jak vytvořeného avatara změnit a k čemu to je vlastně dobré

S avatarem se můžete pochopitelně pochlubit ve svém feedu.

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Facebook Mobilní aplikace
Sdílejte tento článek:
Podobné články: