Kampaň propagující film Ant-Man sází na miniaturní billboardy

24. 4. 2015 | Petr Michl
Pidi billboardy jsou vidět víc než ty obvyklé aneb K tomu být vidět stačí někdy málo.



Když billboard, tak velký. Raději snad i ten bigboard, ať je to vidět," zní velikášský přístup k outdoorové reklamě. Někdy můžete ale získat mnohem víc i s málem. Do řad vyvolených, kteří si to uvědomili, se řadí i nová kampaň na nový hrdinský film od společnosti Marvel Cinematic Universe, Ant-Man.

Ant-Man znamená v překladu „mravenčí muž" a právě kvůli tomu se billboardy spojené s propagací nového hollywoodského filmu na motivy komiksu drží dosti u země. Zhruba tak 20 centimetrů. Mini billboardy jsou v rámci této australské kampaně rozmístěné v Brisbane, Melbourne a Queenslandu. Jsou propracovány do velkých detailů a v noci jsou dokonce osvícené sestavou LED světel.

Doufejme, že se kampaň rozšíří i na další trhy. Propagace je jistě potřeba. Filmové adpatace komiksů od Marvelu patří sice v posledních letech mezi ty nejvýdělečnější filmy vůbec, komiks Ant-Man patří nicméně k těm méně známým.

 











Zdroj: Screencrush

Tip redakce:

Miniatura v reklamě není rozhodně poprvé viděným jevem. Loni například Coca-Cola propagovala svůj formát plechovek o menším objemu 0,2 litru s pomocí mini pouličních stánků.

Oreo pro změnu ve své kampani na Mini Oreo sušenky vytvořilo trpasličí obchod, který hrál také hlavní roli v její takřka pohádkové reklamě. Podívejte se na to v článku Sušenky Mini Oreo se prodávají v Mini Mini Martu.

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: