KFC v Rumunsku propaguje vzdělávání pomocí Wi-Fi testu

5. 4. 2016 | Jakub Hort
V Rumunsku moc dobře ví, co je to krize vzdělávání. KFC přišlo na pomoc se vstupními testy před připojením k Wi-Fi.

Rumunsko čelí krizi vzdělávacího systému. V roce 2015 pouze 40 % středoškoláků úspěšně absolvovalo celonárodní „baccalaureate“ test, který je tamější obdobou maturity. Obavy o budoucnost rumunských teenagerů má také fastfoodový řetězec KFC, který spojil síly s agenturou MRM/McCann Romania a společně vytvořili kampaň s názvem Wi-Fi Test.

V této kampani nikdo o bezdrátové připojení k internetu nepřijde, jen bude muset správně zodpovědět otázku, která se ve středoškolských testech objevuje. Nir Refuah, Chief Creative Officer agentury MRM/McCann Romania v oficiální tiskové zprávě řekl: „ Zatímco v Rumunsku držíme rekord v počtu teenagerů připojených na internet a rychlosti internetu (Rumunsko patří do světové top 3), tak rumunské vzdělávání se ve statistikách krčí u dna. Jsem rád, že se KFC tomuto společenskému problému neobrací zády a snaží se s ním něco udělat.“

KFC v Rumunsku ve svých pobočkách poskytne celkem 5 700 m2 internetu zdarma ve jménu vzdělávání. Celou infrastrukturu bezdrátového připojení nastavilo tak, aby byl přístup založený na znalostech. To znamená, že software routeru obsahuje celkem 1 600 otázek, které budou studenty před připojením testovat. Otázky schválili středoškolští učitelé a byly sestaveny podle testů „baccalaureate“.

Každý student, který vkročí do pobočky KFC, může okamžitě mezi sítěmi k připojení nalézt KFC Wi-Fi Test. Když se pokusí připojit, dostane náhodnou otázku. Pokud jí zodpoví správně, dostane hodinu surfování zdarma. Když odpoví naopak nesprávně, pak mu uvítací stránka rozšíří obzory a ukáže správnou odpověď.

KFC věří, že tato cesta poskytne studentům alternativní cestu k informacím, které budou u zkoušky dospělosti potřebovat. „Když jste teenager, tak vám každý říká, ať se učíte, ale vám se chce všechno okolo jen ne studovat. Chtěli jsme studentům dát další způsob, jak se mohou na testy připravit a udělat ze vzdělávání větší zábavu. A jak jinak bychom to měli udělat než skrz internet, který používají každý den?“ řekl na závěr Refuah.

Zdroj: PSFK, Bloomberg

Štítky dokumentu: Formy PR Kreativní inspirace
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.