KIT digital v pololetí zdvojnásobil výnosy na 40,4 milionu USD

17. 8. 2010 | ČTK
Technologická společnost KIT digital zvýšila v pololetí meziročně výnosy na dvojnásobných 40,4 milionu dolarů, tedy asi 785 milionů korun. Vykázala čistou ztrátu 18,8 milionu dolarů proti předchozímu zisku 6,8 milionu. Uvedla to v tiskové zprávě.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Technologická společnost KIT digital zvýšila v pololetí meziročně výnosy na dvojnásobných 40,4 milionu dolarů, tedy asi 785 milionů korun. Vykázala čistou ztrátu 18,8 milionu dolarů proti předchozímu zisku 6,8 milionu. Uvedla to v tiskové zprávě.
Příjmy společnosti zabývající se dodávkami technologií pro správu video obsahu, plynou především z licenčních poplatků za software, z poplatků za údržbu nebo nastavení softwaru a z plateb za technickou integraci a kreativní služby.
Ve druhém čtvrtletí se čistá ztráta snížila na hodnotu 342.000 dolarů z 18,4 milionu v prvním čtvrtletí. Hodnota hrubého provozního zisku se ve druhém čtvrtletí zvýšila o 42 procent na 4,2 milionu dolarů.
Objem hotovosti v pololetí dosáhl 67,1 milionu dolarů, ke konci března to bylo 37,8 milionu USD. Nárůst způsobilo především vydání kmenových akcií ve druhém čtvrtletí roku.
Společnost ve druhém čtvrtletí uzavřela 23 nových klientských smluv s odhadovaným průměrným měsíčním příjmem na klienta přesahujícím 25.000 USD. Mezi novými zákazníky jsou například Worldplay Networks, Delta Air Lines, Origin Foundation, National Geographic nebo Seznam.cz.
"Nyní, za polovinou třetího čtvrtletí, zůstáváme nadále na nejlepší cestě k překonání našich původních cílů organických finančních výsledků pro účetní rok 2010, a to dokonce ještě před započtením pozitivního dopadu akvizic společností Multicast a Benchmark, uskutečněných v první polovině roku. Kromě toho odhadujeme, že náš organický růst ve druhém čtvrtletí meziročně přesáhne 50 procent," uvedl generální ředitel společnosti Kaleil Isaza Tuzman.
KIT digital je předním světovým poskytovatelem softwaru pro zpracování videa a má 1100 zákazníků ve více než 40 zemích světa. Podnik má své hlavní pobočky v Praze, Kolíně nad Rýnem, Dubaji, Londýně, Melbourne, New Yorku, Stockholmu a Torontu. Akcie firmy se obchodují na americkém trhu Nasdaq a od letošního ledna také v Praze, kde má obchodování podobu takzvaného duálního listingu k emisi na Nasdaq.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: