Kiwi.com nabírá zaměstnance pomocí dronů. Cílí především na IT specialisty a developery

25. 10. 2016 | Petr Michl
Najít dneska pořádného vývojáře je obtížné, a tak nezbývá než si pro něj zaletět ke konkurenci.

Včera jsme informovali o použití dronů při propagaci služby UberPool v Mexiku, dnes přinášíme zprávy o podobné kampani z Brna. Nábor v řadách IT odborníků se alespoň v jihomoravské metropoli stává tvrdým bojem. Technologická společnost Kiwi.com se rozhodla lovit nové zaměstnance přímo v jejich práci. K tomu využila, jak je jí vlastní, nové technologie a unikátní nápad. Do ulic vyrazila s drony.

 „Získat kvalitní lidi dnes není úplně jednoduché. Inteligentní a zvídaví zaměstnanci potřebují pracovat v inspirativním prostředí, které jim umožní neustále růst. V Kiwi.com věříme, že přesně toto je přístup, kterým ukážeme pravou podstatu práce u nás, a zaujmeme talentované developery,” uvedla personální ředitelka Kiwi.com Kateřina Gábová.

Nápad na video vznikl v momentě, kdy vývojářská společnost Avast oznámila chystanou akvizici další technologické firmy AVG. V průběhu natáčení se produkce rozrostla ještě o “útok” na zaměstnance společnosti NetSuite, kterou plánuje odkoupit americký Oracle.

„Věděli jsme o chystaných akvizicích a chtěli jsme posílit náš tým developerů. Proč “nezaútočit” na naše konkurenty? Navíc se nám podařilo udělat z chyby přednost. Někdy, když chcete nabrat chytré lidi, musíte na to hloupými způsoby,” naráží technologický ředitel Kiwi.com Jozef Képesi na fakt, že si k natáčení štáb vybral špatnou budovu společnosti NetSuite.



Právě fakt přiznání vlastního omylu paradoxně pomohl viralitě videa, které má v době vydání tohoto článku přes 81 tisíc zhlédnutí a 200 sdílení. Jak ukazuje printscreen z jedné z konverzací pod videem, záměna sídla kanceláře NetSuite se dala využít jako skvělé potvrzení claimu náborové kampaně: v Kiwi.com prostě potřebují chytřejší lidi.

Kam dál?

Stále silnější apetit po dalších IT odbornících je spojen s neustálým růstem společnosti. Ze Skypickeru se stal na konci května Kiwi.com a rebranding rozhodně byznysu neuškodil. Ve třetím kvartálu narostly tržby o 30 % a vyšplhaly se na rekordních 2,5 miliardy korun.

Štítky dokumentu: Startup Virální marketing
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.