Kometa se řítí k Zemi, bližší informace najdete na naší erotické lince, konstatuje Netflix

7. 1. 2022 | Aneta Birnerová
„Kometa se blíží k Zemi!“ Jak byste reagovali vy, kdyby vám toto oznámila moderátorka mimořádných zpráv? Několik náhodných obětí nejnovějšího pranku společnosti Netflix už znají odpověď. Jejich reakce navíc Netflixu posloužily jako další teaser pro satirický film Don’t Look Up.

Zdroj: Prankové promo k filmu Don’t Look Up | Netflix

Dva astronomové (Leonardo DiCaprio a Jennifer Lawrence) se snaží upozornit lidstvo na blížící se kometu. Nikdo jim ale nevěří. To je ve zkratce příběh filmu společnosti Netflix, Don’t look up (K zemi hleď!), který má sloužit jako saritická paralela k laksnímu postoji společnosti a politických autorit vůči klimatické krizi

Měli bychom panikařit nebo odletět s Muskem na jinou planetu? Jak se správně zachovat snímek do hloubky nerozebírá. Nicméně vzhledem k tomu, že premiéru Netflix načasoval na Štědrý den, existuje zde jiskra naděje, že kometa nakonec zamíří k Betlému. 

Níže se můžete podívat na oficiální trailer, který Netflix svůj počin propagoval:

„Podle skutečných událostí“ (Based on real events)
„které se nestaly.“ (that haven’t happened.) 
„Zatím.“ (Yet.)

To jsou slova, kterými nás výše uvedený trailer láká ke sledování. „Co kdyby se ale děj filmu skutečně odehrál? Jak by asi reagovali lidé na opravdovou probíhající apokalypsu…“ S touto myšlenkou si pohrává další upoutávka Netflixu, která se na sociálních sítích objevila 3. ledna. 

Zdroj: Prankové promo k filmu Don't Look Up 

Toto video začíná jako rozhovor zaměstnance smyšlené společnosti Bash Cellular, která byla vytvořena pouze pro účely filmu s účastníky výzkumu týkajícího se používání mobilních telefonů. 

V tu ránu se ale na televizi umístěné v místnosti objeví mimořádné zprávy, kde moderátorka upozorňuje na kometu blížící se tryskem k Zemi. A aby toho nebylo málo, hned na to za okny kanceláři začnou stovky najatých herců panicky pobíhat. Konec světa se skutečně blíží. 

Jak na tuto situaci zareagovali naše „testované subjekty“? Přesvědčte se sami a podívejte se na následující zlomyslné video, které se záhy po zveřejnění stalo virálním

Štítky dokumentu: Online PR Virální marketing
Sdílejte tento článek:
Podobné články: