Konference Content First prozradí, jak na obsahové a reklamní strategie pro sociální sítě

4. 5. 2022 | Michl Petr
Jak na obsahovou strategii jako od Porsche? Konference Content First ukáže, jak do ní zahrnout hodnoty značky, bavit zákazníky a prodávat. Mimo to bude řešit také reklamní strategie pro sociální sítě, copy triky i netradiční formáty jako dlouhé LinkedIn články na firemním profilu. Letošními tématy akce pro všechny, kdo se zabývají obsahem, jsou obsahové a reklamní strategie pro sociální sítě, copy triky i netradiční formáty jako dlouhé LinkedIn články na firemním profilu.

Na dalším ročníku konference Content First se opět potkáte s obsahovými guru a odborníky na tvorbu strategií nejen pro sociální sítě jako Tiktok nebo Instagram. Uslyšíte novinky a trendy v obsahovém marketingu, doporučení i konkrétní data a příklady z praxe, co v content marketingu zaručeně zabírá a čeho se naopak vyvarovat nebo jakým způsobem nastavit a měřit efektivitu obsahové spolupráce s influencery a ambasadory. Opět vás čekají inovativní i zavedené obsahové formáty, jako jsou například dlouhé LinkedIn články, videa a podcasty. Konferenčním dnem vás v Hotelu Jalta v Praze bude provázet odbornice na sociální média Eliška Vyhnánková.

Hlavní okruhy:

  • Obsahové a reklamní strategie pro sociální sítě
  • Influencer marketing, ambasadoři a virální obsah
  • Copy triky a texty pro eshopy
  • Podcasty a videa jako obsahové „perpetuum mobile“

Výběr z programu:

Content (jako) od Porsche

Jak postavit obsahovou strategii, která odráží hodnoty značky, baví zákazníky a prodává auta za miliony? Ondřej Tyleček z kreativní agentury Fairy Tailors vysvětlí strategický i kreativní přístup k sociálním sítím slavné značky a na příkladech a datech ukáže, co skutečně funguje.

LinkedIn články na firemním profilu: Case study People of CzechTrade

Lze na rychlých sítích zaujmout a upoutat pozornost dlouhým příběhem? Koncept People of CzechTrade ukazuje zaměstnance exportní agentury jako odborníky a především jako zajímavé osobnosti s neobyčejnými životními zkušenostmi i zájmy. Konkrétní výsledky tohoto riskantního, ale nakonec velmi úspěšného projektu vám ukáže Martin Buřič z Fragile media. 

Jak vybudovat úspěšný zpravodajský podcast (a pak mu postavit konkurenci)

Jakých chyb je dobré se vyvarovat budování nového audiopublika? A jak složité je zaujmout konzervativní posluchače? A je možné vytvořit na stejném půdorysu nový love brand? To je téma pro zástupce šéfredaktora pro investigativu a publicistiku Radka Kedroně a moderátorku Lenku Kabrhelovou ze Seznam zprávy.

 

TikTok jako trendsetter nové generace

Jak vytvořit obsah, který se na TikToku chytne, a čemu se naopak vyhnout, vám na konkrétních příkladech předvede Vít Janda z TikTokuj.cz. Na značkách jako Super Zoo či NUGOSU uvidíte, jak přistupovat k tvorbě strategie, jestli je lepší organika, influencer marketing nebo placená reklama a jaké výsledky můžete očekávat.

Využití influencer marketingu od nuly až po virální obsah

Česká outdoorová značka se do své komunikace rozhodla zapojit ambasadorku, která žije a ukazuje hodnoty značky. Tomu předcházelo velké výběrové řízení. Jak najít pravou „Hannah“ prozradí marketingový ředitel Tomáš Šebesta a práci snů přiblíží i sama ambasadorka Nikola Bergmanová.

Jak lze za minimální náklady vytvořit poutavý obsah pomocí influencerů se dozvíte v přednášce Sáry Šimáčkové z Pure stuff.

Jak si iDoklad vytváří budoucí zákazníky: Video akademie

Obsah by měl být ve správnou chvíli na správném místě, pomoct cílové skupině a budovat pozitivní vztah ke značce. A to všechno bez toho, aniž byste museli neustále vytvářet tuny nového obsahu. Právě to se povedlo fakturační službě iDoklad, pro kterou vytvořila obsah do mini akademie pro začínající podnikatele Obsahová agentura. Z přednášky Kateřiny Kalivodové zjistíte, jak obsahové „perpetuum mobile“ funguje a jak ho vytvoříte pro vlastní značku.

Podcast a jeho tvorba

Jak vytvořit podcast od první myšlenky až po publikaci, trendy z podcastového světa i roli podcastů v marketingovém mixu ukáže Tomáš Šusta z EP Events and Production se zvláštním zaměřením na kvalitu zvukové stopy.

Zdroj kreativity není nekonečný aneb Jak nevyhořet

Jak přicházet stále s novými nápady i po 15 letech práce v kreativním oboru? Existují nějaké ověřené způsoby, jak pečovat o svoji tvořivost? Co znamená tvůrčí blok a pracovní vyhoření? Lektor tvůrčího psaní René Nekuda vám začne od prevence.

A to rozhodně není všechno. Čeká vás tipy, jak využít klienty jako ty nejlepší ambasadory, jak by měl vypadat recenzní obsah na vašem eshopu a o legislativní stránku věci se postará advokátka Petra Dolejšová.

Kompletní program konference Content First si prohlédněte na stránkách akce, kde se můžete i zaregistrovat. Konferenci produkčně zajišťuje Internet Info, organizuje TUESDAY Business Network.

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: