Konference Ecommerce Expo Prague dnes otevírá registrace. Přinese odborníky z ASOS a Amazonu

1. 11. 2017 | Petr Michl
Konference Ecommerce Expo ukáže, co se můžeme naučit od zahraničních e-shopů i jak vnímají náš trh, hlavním řečníkem bude bývalý šéf Amazonu UK Brian McBride. Doplní ho Andreas Reiffen spravující miliardové inzertní rozpočty v Crealitics. Doplní je UX a CRO specialista Jan Kvasnička a Peter Topor z Footshopu, oba s prezentacemi zaměřenými na expanzi na zahraniční trhy.



Veletrh Ecommerce Expo Prague přináší i příležitost k vzdělávání. Doprovází jí odborná konference, která se uskuteční souběžně s veletrhem 30. ledna 2018 na výstavišti v Letňanech a návštěvníkům nabídne sérii byznysových a marketingových přednášek, které se budou věnovat reálným zkušenostem se zahraničními trhy a expanzí či nastupujícím trendům v oblasti e-commerce.

Jednodenní konference s českými i zahraničními hosty, která je součástí veletrhu o elektronickém byznysu Ecommerce Expo Prague, se bude konat v kongresovém sále PVA Expo Letňany. Vzdělávací část veletrhu nabídne přednáškový program pro šest set padesát účastníků. Na přípravě programu konference i celého veletrhu se podílí tým Marketing Festivalu Jindřicha Fáborského. Ten pozval na akci osm výrazných osobností z byznysu a marketingu.

Hlavními hvězdami programu budou bude Brian McBride, bývalý šéf britského Amazonu a nynější předseda správní rady online prodejce módy ASOS.com. Druhým zahraničním speakerem je pak Andreas Reiffen, šéf Crealytics GmbH. Dvojici zahraničních řečníků doplní šestice tuzemských odborníků.


Brian McBride

 „McBride, který do Česka zavítá vůbec poprvé, během své kariéry řídil britský Amazon a prošel společnostmi jako Dell, T-Mobile nebo třeba IBM. Momentálně předsedá správní radě jednoho z nejmodernějších fashion retailerů ASOS.com, kde už pátým rokem dohlíží na stabilní růst společnosti a řídí její mezinárodní expanzi. Reiffen zase strávil téměř dekádu na vedoucí pozici platformy Crealytics, která spravuje gigantické reklamní kampaně převážně amerických klientů. Ve své přednášce ukáže, jak zvyšovat zisk pomocí kvalitnější integrace dat z jednotlivých marketingových kanálů,“ nastínil marketingový odborník Jindřich Fáborský s tím, že dvojici zahraničních speakerů doplní šestice českých odborníků. Mezi výrazné tváře konference bude patřit například Peter Topor z českého e-shopu Footshop.cz, jenž své zboží úspěšně prodává on-line již v deseti zemích. Topor je zodpovědný právě za expanzi společnosti na zahraniční trhy.


Andreas Reiffen

Jednou z hlavních linek, která se bude prolínat celou konferencí, bude téma zahraničí. Přednášky přiblíží publiku tuzemské úspěchy, ale i rozbor neúspěchů na zahraničních trzích či stávající a nastupující trendy v oblasti e-commerce. „Dotkneme se témat jako expanze bez nutnosti otevírat vlastní e-shop v zahraničí, ukážeme příběhy firem, jež expandovaly neúspěšně, a vysvětlíme proč. A protože sdílení cenných zkušeností se zahraničními firmami je pro náš trh klíčové, zaměříme se též na to, jak vnímají český e-commerce trh firmy, které expandovaly ze zahraničí k nám, a co si od nich můžeme vzít,“ popsal Fáborský.

Této tematické profilaci odpovídá i předání know-how Footshopu. Tomu se podařilo něco, čím se může pyšnit málokterý místní e-shop: úspěšná expanze na 10 zahraničních trhů. A jejich tajný recept? O ten se přijde podělit Peter Topor, který má ve Footshopu na starosti rozvoj informační infrastruktury společnosti a řídí vstupy na nové trhy.

Podoba webu e-shopu se musí přizpůsobit odlišnostem na cizích trzích. Jak na to, poví Jan Kvasnička, Ten patří mezi přední specialisty na zvyšování obchodní výkonnosti, CRO a UX u nás. Je znám zejména svým důrazem na praxi, testování a vyhodnocování. Jako jeden z mála se o své zkušenosti navíc nebojí podělit. Se svými klienty často expanduje na zahraniční trhy a hledá možnosti, jak z e-shopů vymáčknout maximum. Ví, že každý trh je specifický a podle toho je potřeba k e-shopu přistupovat. S jednotným e-shopem pro všechny trhy nemáte takovou šanci na úspěch. Jeho přednáška bude plná praktických příkladů a postupů jak na to.

Cena za vstupenku na odbornou konferenci je stanovená na 2 990 korun a předprodej se spustí právě dnes 1. listopadu od 10 hodin. Více informací zjistěte na stránkách konference.  

Štítky dokumentu: E-Commerce Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: