Konference Evoluce byznysu nabídne aktuální trendy multikanálového prodeje a marketingu

6. 3. 2017 | redakce

Konference Evoluce byznysu s podtitulem Multichannel & Trendy & Nová ekonomika se sejde letos již popáté, i když opět s jiným názvem. I tentokrát ovšem u akce spolupořádané asociací ADMEZ a agenturou DARK SIDE půjde o přehlídku aktuálních témat z oblasti multikanálového prodeje a marketingu. Můžete během ní zaslechnout netradiční nápady z různých oblastí byznysu, načerpat inspiraci pro svoje podnikání nebo poznat zkušené matadory, kreativce i provokatéry.



Program otevře Tomáš Krásný (Blue Strategy) se svým pohledem na současný stav a blízkou budoucnost spotřebního trhu. V úvodním bloku s ním dále vystoupí Jan Hubík (Paralelní Polis) s přednáškou o kryptoanarchii, Lukáš Bašta (The Hive) představí trendy v influencer marketingu a Tomáš Jindříšek (DARK SIDE) ukáže splývání content marketingu, PR a digitálu.

 
Druhá část programu bude věnována takzvané sdílené ekonomice. O své zkušenosti se s vámi podělí například Lucie Tvarůžková (Zonky.cz), Juraj Atlas (Liftago), ale také zástupce nového projektu Robeeto.com Stanislav Koukal.


Odpolední část programu bude rozdělena do dvou paralelních bloků. První z nich bude zaměřen na speciální moderní směry, například možnosti hybridní televize, druhý pak na nejúspěšnější kampaně multikanálového marketingu, které uspěly v českých i evropských soutěžích.


Uvidíte další zajímavé řečníky, jakými jsou Jan Dvořák (Geometry Global), Richard Stiebitz (Wunderman), Lukáš Kokoška (Grand IT), Iva Hošková (CHARMING4EVER) a řada dalších.

Kdy: 23. března 2017
Kde: v budově OKsystem, Na Pankráci 125, Praha 4.

Kompletní program a další informace najdete na webu Evoluce byznysu

Štítky dokumentu: Tipy na akce
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.