Konference Shopper Marketing 2010 musela změnit místo konání - lidí je víc, než organizátoři čekali

3. 9. 2010 | TZ
Poprvé v historii konferencí Retail in Detail pořádaných společností Blue Events podcenili organizátoři atraktivitu tématu a řečníků. Bohatý program, v jehož rámci vyvolává největší zájem příspěvek Orit Peleg z Ogilvy Action v New Yorku, přilákal 4 týdny před akcí již téměř dvě stovky účastníků.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.prsummit.cz

Poprvé v historii konferencí Retail in Detail pořádaných společností Blue Events podcenili organizátoři atraktivitu tématu a řečníků. Bohatý program, v jehož rámci vyvolává největší zájem příspěvek Orit Peleg z Ogilvy Action v New Yorku, přilákal 4 týdny před akcí již téměř dvě stovky účastníků. Z toho důvodu se akce přesouvá z tradičního místa konání do kongresového sálu hotelu Olympik Artemis v Praze s mnohem větší kapacitou. Termín 29.9. 2010 je zachován a dočasně pozastavená registrace byla obnovena.

Nyní je již jisté, že návštěvnost Shopper Marketingu 2010 překoná všechny předchozí ročníky této odborné události. Bohatý program je pro obchodníky i dodavatele příslibem inspirací k zvládnutí této nejrychleji rostoucí marketingové disciplíny a k tvorbě shopper marketingových strategií v zájmu lepšího vytěžení nákupního potenciálu zákazníků.

Klíčovým řečníkem konference bude Orit Peleg, expertka na inovativní shopper marketing z New Yorku.

Orit pracuje jako Planning Director a člen globálního Shopper Marketing týmu Ogilvy Action. Má bohaté zkušenosti s aplikací marketingových strategií zaměřených na nakupující ze svého mnohaletého působení na pozici Shopper Marketing experta ve společnosti Coca-Cola. V této pozici Orit prosadila radikální změny v integraci shopper a retail insights do marketingových plánů rozvoje značek. Kromě práce pro Coca-Cola v posledních letech rozvíjela kreativní a inovativní shopper marketing se společnostmi Kraft, Unilever, Procter & Gamble či BP.

Její specializací je tvorba unikátních strategických řešení, založené na kombinaci informací o potřebách nakupujících, očekáváních obchodních formátů a záměrů značek. Nejdůležitějším prvkem strategie je však vždy pohled zákazníka, který umožní zvolit to správné místo kontaktu, správné médium a sdělení, které přiměje spotřebitele ke koupi díky “třetí dimenzi” jeho rozhodování – emočnímu benefitu, který funguje nad rámec ceny a užitných vlastností produktu.

V návaznosti na její vystoupení pak budou na konferenci prezentovány příklady úspěšného shopper marketingu na českém a slovenském trhu, ať už z pohledu obchodníků (COOP Jednota Slovensko, maloobchodní sítě Blažek či Puntanela) nebo dodavatelů (Plzeňský Prazdroj, Henkel ČR, Nestlé). Závěrečná část konference je věnována diskusi o budoucnosti této moderní marketingové discipliny u nás. Do ní se zapojí jak zahraniční a domácí řečníci, tak nepochybně celá řada velké masy účastníků.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: