Konica Minolta má nového generálního a obchodního ředitele

22. 4. 2010 | ITE
Na pozici generálního ředitele české pobočky Konica Minolta nastoupil počátkem dubna Tomáš Bednář, na pozici obchodního ředitele přímého prodeje pak Jiří Skopový. Tomáš Bednář pracuje v Konica Minoltě od roku 1996, postupně vystřídal různé pozice a v top managementu společnosti se pohybuje více než pět let. Poslední rok vedl společnost ve funkci výkonného ředitele.

Konica Minolta

Na pozici generálního ředitele české pobočky Konica Minolta nastoupil počátkem dubna Tomáš Bednář, na pozici obchodního ředitele přímého prodeje pak Jiří Skopový.

Tomáš Bednář pracuje v Konica Minoltě od roku 1996, postupně vystřídal různé pozice a v top managementu společnosti se pohybuje více než pět let. Poslední rok vedl společnost ve funkci výkonného ředitele. V pozici generálního ředitele nahradil dosavadního ředitele Romana Tihelku, který postoupil na pozici Area Managera se zodpovědností za vedení dceřiných společností Konica Minolta v zemích střední a východní Evropy včetně Ruska.

V nové pozici bude mít Tomáš Bednář na starosti především rozvoj obchodních aktivit v České republice a stabilní růst značky na poli tiskových řešení a služeb. České zastoupení značky Konica Minolta má v současnosti 216 zaměstnanců a obrat za uplynulý rok dosáhl 1,25 miliardy Kč.

Jiří Skopový přebírá od dubna vedení celého přímého prodeje ve společnosti Konica Minolta v České republice. Nově se bude Skopový věnovat kromě strategických projektů také řízení prodejních aktivit společnosti u koncových zákazníků v regionech ČR.

Dosud působil Jiří Skopový na pozici ředitele divize Business Solutions, kde se staral o významné zákazníky a divizi Consultingu. Mezi jeho největší úspěchy patří nasazení tiskového řešení v České spořitelně, po kterém následovala implementace tiskových služeb v celé bankovní skupině ERSTE a dalších klíčových projektů nejen na českém trhu.

Dohled nad celým segmentem přímého prodeje je podle Skopového slov velkou výzvou: „Konica Minolta je leader na trhu. Chci utužit naše postavení a soustředit se na další rozvoj služeb v oblasti tvorby a správy dokumentů s přidanou hodnotou pro klienty tak, abychom náskok před konkurencí nadále utužovali.“

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.