'Nevymýšlejte příliš osobní dárky, budete za úchyla,' varuje vánoční reklama

17. 12. 2019 | Kristýna Vozková
Dort z mateřského mléka nebo dárek na základě historie vašeho internetového prohlížeče? To prostě pod stromeček nechcete. Značka designových lahví na vodu Chilly's humorně upozorňuje na to, že přemýšlet nad dárky až moc je kontraproduktivní.

Nepřemýšlet nad vánočními dárky se člověku nemusí vždy vyplatit. Na druhou stranu značka Chilly's, vyrábějící designové lahve na vodu, ve svém vánočním spotu s názvem Gift Responsibly dokazuje, že přemýšlet nad dárky až příliš, je mnohem větší průšvih. Raději si totiž u stromečku rozbalíte krabicové víno nebo kosmetickou tašku než – jako v tomto případě – nevlastního bratra Clauda.

Minutu dlouhé video zobrazuje klasické štědrovečerní rozbalování dárků. Mladík předstupuje před rodinu s obřím balíkem pro tchána a chlubí se svým vysoce promyšleným darem, který odráží tchánovu lásku k rodinné historii. Darovat mu sadu pro určovámí DNA se mu zdálo příliš nudné, rozhodl se tedy pro personalizaci té nejvyšší možné míry. To obnášelo vytrhnout tchánovi potají vlas a svést babičku Betsy, aby získal genetický materiál, na jehož základě odhalil existenci jeho nevlastního bratra žijícího ve Francii. Toho tam pár dní sledoval, nechal ho unést a nakonec ho zabalil jako vánoční překvápko pro celou rodinu. Šťastné a veselé! 

Kampaň společně vytvořili kreativní agentura Uncommon Creative Studio a produkční agentura Biscuit Filmworks, v čele s režisérem Aaronem Stollerem. Jednalo se o první spolupráci mezi agenturami a společností, která od roku 2010 podporuje udržitelnost prodejem designových lahví na vodu. Pokud by vám Ježíšek jednu z nich nadělil, ukázal by, že skutečně obdarovává zodpovědně. Kromě toho na ni můžete přidat i vlastní věnování (nebo omluvu v případě hlavního aktéra reklamy). 

„Při výběru naší první kreativní agentury jsme hledali partnery, kteří by přicházeli s nápady na kampaně, které budou fungovat v celosvětovém měřítku, ale bez pocitu velké agentury,“ uvádí na adresu spolupráce zakladatel a generální ředitel Chilly's  James Butterfield. „Uncommon jsou stále na začátku své cesty a nebojí se dělat věci trochu jinak.” Agentura navíc fandí udržitelným projektům. Stála například u vzniku kompostovatelných kávových kapslí Halo

Kromě videa, které běží od 5. prosince na většině britských kanálů, vznikla také řada tištěných reklam, které humorně poukazují na to, že promyšlený a ultra osobní dárek není vždy správná volba.  

Dortem asi nikdo nepohrdne. Ale dali byste si dort upečený z mateřského mléka vaší hostitelky? 

 

A co takhle pustit se před usínáním ASMR nahrávku připomínající vaše útrpné chvíle u záchoda po povedeném večírku? 

Určitě by vás potěšila i fotoknížka obsahující hromadu vašich spících fotografií, které s láskou nafotil váš (teď už asi bývalý) partner.

Nebo třeba tělové mléko vyrobené ze slz člověka, který vám jej daroval. V tom případě bychom ale doporučovali ověřit si i další ingredience. 

 

A to nejhorší nakonec. Někdo by vám mohl prolézt historii prohlížeče a objednat všechno, na co jste se dívali. A to by mohl být teprve u rozbalování trapas. 

Zdroj: musebycl.io 

Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.