Konica Minolta rostla i navzdory krizi

13. 5. 2010 | KAS
Společnost Konica Minolta na dnešním setkání se zástupci médií oznámila, že i v roce 2009 dokázala navýšit svůj růst. Obrat za rok 2009 se zvedl na 1,25 miliardy Kč, což je nárůst o 12% oproti roku 2008. Celkový zisk společnosti pak narostl o více jak 100 %. Dosažené výsledky jsou vztaženy k fiskálnímu roku společnosti Konica Minolta, který začíná 1. dubna.

Ilustrační obrázek, zdroj: Konica Minolta

Společnost Konica Minolta na dnešním setkání se zástupci médií oznámila, že i v roce 2009 dokázala navýšit svůj růst. Obrat za rok 2009 se zvedl na 1,25 miliardy Kč, což je nárůst o 12% oproti roku 2008. Celkový zisk společnosti pak narostl o více jak 100 %. Dosažené výsledky jsou vztaženy k fiskálnímu roku společnosti Konica Minolta, který začíná 1. dubna.

Zároveň došlo k obměně ve vedení společnosti. Novým generálním ředitelem společnosti je Tomáš Bednář, který ve společnosti pracuje již od roku 1996, postupně vystřídal několik pozic a v top managementu společnosti se pohybuje již více jak pět let. Poslední rok vedl společnost ve funkci výkonného ředitele. V nové pozici bude mít Tomáš Bednář na starosti především rozvoj obchodních aktivit v České republice a stabilní růst značky na poli tiskových řešení a služeb. Ve funkci generálního ředitele vystřídal Romana Tihelku, který postoupil na pozici Area Managera se zodpovědností za vedení dceřiných společností Konica Minolta v zemích střední a východní Evropy.

Na pozici obchodního ředitele pro přímý prodej postoupil v dubnu Jiří Skopový, který nově přebírá zodpovědnost za oddělení přímého prodeje ve společnosti Konica Minolta. Skopový dosud působil jako ředitel divize Business Solutions, kde se staral o významné zákazníky. Pod jeho kompetenci také spadala divize Consulting. Mezi jeho největší úspěchy patří nasazení tiskového řešení v České spořitelně, po kterém následovala implementace tiskových služeb v celé bankovní skupině Erste.
 

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.